vraag

Tele2 Factuur betaald, nu heraansluitkosten

• 1 februari 2016
  • 6 reacties
  • 247 x bekeken

Ik heb mijn factuur betaald vóór de gestelde termijn, bewijs gemaild, maar de volgende dag toch afgesloten. Ik heb via de telefoon contact proberen te krijgen en via Facebook. Pb gestuurd, krijg ik een reactie van we beantwoorden alleen gevraagde privé berichten. Bericht geplaatst op tijdlijn, krijg je als een deel van een reactie, we beantwoorden alleen privé berichten. Dus contact krijgen met jullie is erg moeilijk.

Ik heb dus een sms gehad met je bent weer aangesloten en op de volgende factuur staan de heraansluitkosten. Waarom moet ik die betalen als ik op tijd betaald heb en daar het bewijs van heb?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hoi Lady2thelast,
Wat balen dat het niet goed is gegaan op Facebook. Daar zijn we ook actief en ik heb gezien dat het daar niet helemaal goed is gegaan.
Daarvoor onze excuses.
We willen graag de zaak onderzoeken en ik zal je dan nu ook helpen in deze zaak.
Om dit te doen heb ik enkele gegevens van je nodig.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Geboortedatum
Een privébericht sturen doe je door op mijn naam/foto te klikken en dan de paarse knop "Bericht".

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Lade2thelast,
Ik heb helaas nog geen privébericht van je gehad met je gegevens.
Zou je deze alsnog willen sturen? Dan kan ik je verder helpen.
Dank je wel,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Dank je wel voor je privébericht Lady2thelast.
Ik zie dat er nog 1 factuur openstaat, die van 16 maart.
Betaal het restant van deze rekening alsjeblieft zo snel mogelijk.
Dit kan je doen via MijnTele2.
Klopt het dat je vaker afgesloten bent en dat je hierdoor meerdere malen heraansluitkosten hebt gekregen?

Voorkom extra kosten door afsluiting. Kan je ervoor zorgen dat de automatische incasso goed verloopt?
En lukt dit niet, probeer er dan voor te zorgen dat je via MijnTele2 op tijd betaald via iDeal. Zo bespaar je een hoop geld.
Ik hoor graag meer van je.
Groet,
Ben
Dank je wel voor je privébericht Lady2thelast.
Ik zie dat er nog 1 factuur openstaat, die van 16 maart.
Betaal het restant van deze rekening alsjeblieft zo snel mogelijk.
Dit kan je doen via MijnTele2.
Klopt het dat je vaker afgesloten bent en dat je hierdoor meerdere malen heraansluitkosten hebt gekregen?

Voorkom extra kosten door afsluiting. Kan je ervoor zorgen dat de automatische incasso goed verloopt?
En lukt dit niet, probeer er dan voor te zorgen dat je via MijnTele2 op tijd betaald via iDeal. Zo bespaar je een hoop geld.
Ik hoor graag meer van je.
Groet,
Ben

Hallo Ben,

ik heb allang een ander rekeningnummer doorgeven waarvan de betaling geïncasseerd moet worden. Rekening van 16 maart is betaald, maar nu sluiten jullie me weer a!
Maar de vraag waar het om ging is nog steeds niet beantwoord.
Ik heb de factuur voor februari op tijd betaald en het bewijs naar jullie gemaild. Toch hebben jullie mij afgesloten en krijg daar geen enkele reactie op. Dit vindt ik niet klantvriendelijk.
Ik moet heraansluitkosten betalen voor een rekening die op tijd betaald is en waar aantoonbaar bewijs voor is. Ik ben daar absoluut niet mee eens.
Dus wat wordt daar aan gedaan?
Reputatie 6
Badge +5
Dank je wel voor je reactie.
We gaan controleren of we het juiste rekeningnummer hebben, en we gaan ook kijken naar de rekeningen en betalingen ervan.
In de regel hanteren wij niet de optie om mails te sturen, omdat dit niet centraal staat dan in de systemen bij ons. Is jou specifiek gevraagd om ons te mailen mbt het bewijs van betaling?
Groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Geen bericht verder ontvangen van topicstarter.
Ik sluit het topic.
Groet,
Ben