beantwoord

Tele2 en Vodafone dubbele rekening

• 18 februari 2018
  • 4 reacties
  • 261 x bekeken

Hallo, ik heb sinds eergister een nieuwe sim only simkaart besteld met nummerbehoud. De activatiedatum bij Tele2 is 20 maart en de einddatum van mijn contract bij Vodafone is pas op 17 mei. Er zitten dus 2 maanden tussen die datums, krijg ik dan 2 maanden lang een dubbele rekening? Je kan ook de activatiedatum wijzigen maar dat kan maar tot 9 april. Kunnen jullie me hierbij helpen?
icon

Beste antwoord door eric 18 februari 2018, 12:28

Bij nummerbehoud kan er maar 1 abonnement tegelijk actief zijn.
Alleen als het abonnement bij Vodafone eerder wordt opgezegd kun je te maken krijgen met een afkoopsom.
Check eerst eens bij Vodafone of je toch niet gewoon op 20 maart al contractvrij ben. Anders kun je altijd de order bij Tele2 nog annuleren.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Bij nummerbehoud kan er maar 1 abonnement tegelijk actief zijn.
Alleen als het abonnement bij Vodafone eerder wordt opgezegd kun je te maken krijgen met een afkoopsom.
Check eerst eens bij Vodafone of je toch niet gewoon op 20 maart al contractvrij ben. Anders kun je altijd de order bij Tele2 nog annuleren.
Reputatie 7
Badge
Weet je zeker dat je met nummerbehoud hebt aangevraagd? Is 20 Maart aan je teruggekoppeld als porteringsdatum?

Zo ja, dan geeft Vodafone je nummer per 20 Maart vrij aan Tele2 en start Tele2 je abonnement op jouw nummer. In principe spreken providers altijd een datum af waarop je ‘naadloos’ overstapt zonder dubbel te betalen. Als je zeker wilt weten dat je na 20 Maart geen kosten meer berekend krijgt van Vodafone, dan zou je dat voor de zekerheid bij Vodafone kunnen navragen.
Reputatie 7
Badge
@eric je was me net voor terwijl ik zat te tikken ?
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag! Groet Jeroen