beantwoord

Tele2 en fitforfree actie

• 24 juli 2018
  • 8 reacties
  • 243 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 3 reacties
Beste,

Ik heb meegedaan aan de actie via fotforfree voor een gratis speaker. Ik heb via de link een nieuw abbonement afgesloten maar heb alleen van het abbonement bevestiging gehad nooit van de actie zelf.. nu heb ik dus 2 weken afgewacht op advies van fit4free maar nog steeds geen bevestiging van deelname / vouchercode ontvangen?

Mvg, ward
icon

Beste antwoord door eric 24 juli 2018, 11:22

Op de actiepagina staat een FAQ
https://www.tele2.nl/mobiel/fitforfree/?utm_source=fitforfree&utm_medium=banner#faq-ik-heb-mijn-vouchercode-nooit-ontvangen-en-heb-hier-wel-een-bevestiging-van-ontvangen-wat-nu

Voldeed je wel aan de actievoorwaarden?
Je kunt meedoen met deze actie als je lid bent van Fit For Free en een abonnement bij Tele2 afsluit of je abonnement verlengt. Het aanbod is alleen geldig in combinatie met een abonnement van 12 of 24 maanden. Je hebt geen recht op een voucher als je een maandelijks opzegbaar abonnement afsluit.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Op de actiepagina staat een FAQ
https://www.tele2.nl/mobiel/fitforfree/?utm_source=fitforfree&utm_medium=banner#faq-ik-heb-mijn-vouchercode-nooit-ontvangen-en-heb-hier-wel-een-bevestiging-van-ontvangen-wat-nu

Voldeed je wel aan de actievoorwaarden?
Je kunt meedoen met deze actie als je lid bent van Fit For Free en een abonnement bij Tele2 afsluit of je abonnement verlengt. Het aanbod is alleen geldig in combinatie met een abonnement van 12 of 24 maanden. Je hebt geen recht op een voucher als je een maandelijks opzegbaar abonnement afsluit.
Ja ben lid bij fitforfree en heb een 12 maands abbonement afgesloten via de benefitsstore
Reputatie 6
Badge
Hi Wardd, ben je inmiddels al wijzer geworden? Als ik de voorwaarden goed lees zou je binnen een dag de bevestiging van deelname aan de actie moeten ontvangen.
Hoi frenk, ik heb gebeld met de klantenservice van tele2 volgens hun geldt de datum van ingaan van het abbonement en niet het moment van afsluiten..dus een dag na oversluiten zou ik bevestiging van deelname moeten ontvangen.. dus ik wacht af maar heb er eerlijk gezegd niet veel vertrouwen in 😥
Reputatie 6
Badge
Dan heeft mijn collega denk ik iets door de war gehaald - de bevestiging van de deelname van de actie zou ongeveer gelijktijdig met de bevestiging van de bestelling moeten komen.

Afwachten hoef je pas te doen nadat voor je aan de slag ben gegaan 😃 ik heb wel eerst nog wat gegevens van je nodig. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Je adres inclusief postcode en woonplaats
- Klantnummer of Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Frenk.

Ik zie je gegevens tegemoet!
Reputatie 6
Badge
Hi Wardd! Ik ben benieuwd of je inmiddels al bericht hebt ontvangen over je deelname aan de actie.

Als je tijd hebt verneem ik het graag in een reactie 🙂
Jazeker! Heb m'n speaker afgelopen week binnengehad, Bedankt voor de hulp!
Reputatie 6
Badge
Jazeker! Heb m'n speaker afgelopen week binnengehad, Bedankt voor de hulp!

Nice, enjoy 😃