Tele2 commercial en kiezen van abinemont tegenstrijdig.

• 24 oktober 2018
  • 6 reacties
  • 310 x bekeken

Reputatie 5
Badge
De slogan op Tele2 haar website is nu
DROP JE BELBUNDEL
GA ONLY DATA

Bellen met een belbundel is zóóó 1994! Data is alles wat je nodig hebt. En om dat te vieren, hebben we meteen een paar vette deals met only data.
Via internet bellen met je mobiel, zo simpel is het. Ga voor een mobiel abonnement met telefoon of voor 4G Sim Only

Het grappige is dat de Unlimited bundel niet geldig is als data only, wel een beetje flauw niet?
Gaat dit nog komen? of is hier bewust voor gekozen?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Nou, in dat filmpje wordt natuurlijk niet het unlimited pakket aangeprezen. Op billboard die nu buiten staan bieden ze ook deze data only vorm ook aan, maar dan altijd met een 10 Gb bundel. 20Gb is natuurlijk ook nog mogelijk.

Maar met unlimited hebben ze vast wat extra inkomsten nodig en is niet de verwachting dat ze dat snel zullen loslaten. In de beloftes van T-mobile en Tele2 wordt alleen gesproken dat het huidige unlimted data van 25 euro nog 3 jaar zal blijven bestaan. Maar dat is alleen als de fusie door mag gaan...
Reputatie 5
Badge
Nou, in dat filmpje wordt natuurlijk niet het unlimited pakket aangeprezen. Op billboard die nu buiten staan bieden ze ook deze data only vorm ook aan, maar dan altijd met een 10 Gb bundel. 20Gb is natuurlijk ook nog mogelijk.

Maar met unlimited hebben ze vast wat extra inkomsten nodig en is niet de verwachting dat ze dat snel zullen loslaten. In de beloftes van T-mobile en Tele2 wordt alleen gesproken dat het huidige unlimted data van 25 euro nog 3 jaar zal blijven bestaan. Maar dat is alleen als de fusie door mag gaan...

Dat klopt ook wel, daarom geef ik ook aan dat het jammer is.
Maarja we zien wel.. De EC heeft tot 30 november 2018 om te beslissen.
Reputatie 7
Badge +4

Dat mag uitlopen tot 21 december.
Reputatie 5
Badge

Dat mag uitlopen tot 21 december.

Sinds wanneer? meeste artikelen staat 30 november vermeld.
Reputatie 7
Badge +5
Klinkt allemaal heel erg leuk hoor doe het met Data, maar dan betaal je natuurlijk de hoofdprijs als je belt.
Net zoiets als een abo zonder data, en als er dan data gebruikt wordt dan ben je de sigaar
Tenminste dat herinner ik mij nog wel uit het verleden, kwam men hier klagen etc
Dan wordt er via het bellen verdient zoals ze (lees de providers) altijd met data gedaan hebben, niet linksom dan rechtsom.
Reputatie 5
Badge
Klinkt allemaal heel erg leuk hoor doe het met Data, maar dan betaal je natuurlijk de hoofdprijs als je belt.
Net zoiets als een abo zonder data, en als er dan data gebruikt wordt dan ben je de sigaar
Tenminste dat herinner ik mij nog wel uit het verleden, kwam men hier klagen etc
Dan wordt er via het bellen verdient zoals ze (lees de providers) altijd met data gedaan hebben, niet linksom dan rechtsom.

Mhmm dat is ook weer zo,maar internet kon je wel per ongeluk gebruiken en bellen doe je wel bewust.
Als je bijna niet belt is het misschien handig, maar bij bedrijven bel je vaak nog gewoon mobiel (niet whatsapp) en dan is het wel handig om te hebben.