Tele2 blijft sms’jes sturen met mijn voicemailcode

• 27 februari 2019
  • 11 reacties
  • 278 x bekeken

Dag, ik zit momenteel in Aruba. Ik heb mijn voicemail code aangevraagd via het menu in voicemail. Ik heb dit ontvangen via sms. Tele2 blijft mij nu sms’jes sturen met deze code terwijl ik in Aruba zit. Elk ontvangen sms kost mij een hoop geld. Dit loopt al vanaf gisteren 26 februari.

Ik hoor graag hoe dit opgelost gaat worden.

Groeten

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Een sms ontvangen is gratis. Maar probeer eens handmatig een ander netwerk te selecteren in Aruba. Blijkbaar geeft het netwerk waar je nu op zit niet goed door naar Nederland dat de sms is afgeleverd.
Reputatie 2
Bellen/Sms'en/Mms'en ontvangen in het buitenland (een niet EU land) is volgens mij niet gratis en zie je terug bij "Extra kosten buiten-de-bundel". Net als Bellen/Sms'en/Mms'en vanuit het buitenland (een niet EU land).

Ik zie dit staan na mijn bezoek vorige week in Turkije.
(inderdaad schreeuwend duur)
Heb je al een ander netwerk geselecteerd zodat het stopt, zo kun je de schade dan klein houden.
Zet je klantnummer in je forumprofiel zodat Tele2 daar dan naar kan kijken zodra ze dit topic oppakken.
Bedankt voor de oplossingen. Ik heb momenteel de afzender geblokkeerd. Volgens mij zijn de sms’jes gestopt en zie im het bedrag ook niet meer oplopen. In Nederland zal ik het nummer weer deblokkeren zodat het hopelijk stopt.
Geen dank, en veel plezier in Aruba.
Vraag mijzelf trouwens af hoe het daar nu is nu er zoveel venezuelanen vluchten?
Of is dat alleen in Curacau (vrouw van mijn neef komt daar vandaan dus ik volg dat)
Reputatie 2
Een sms ontvangen is gratis. Maar probeer eens handmatig een ander netwerk te selecteren in Aruba. Blijkbaar geeft het netwerk waar je nu op zit niet goed door naar Nederland dat de sms is afgeleverd.
@Maartenpieterfit Raar dat je dit "Het beste antwoord" vindt ... is het volgens mij niet.
@Cypher had volgens mij de beste suggestie ...
Reputatie 4
Badge
Wat goed dat je het zelf hebt opgelost. Het klopt dat het ontvangen van service berichten van ons gratis is. Veel plezier nog op Aruba! Groet Petra
Dag Petra van Tele2, bedankt voor de reactie. Vraag: hoe verander ik mijn gebruikersnaam in Maarten99 of zo. Alvast bedankt
Reputatie 4
Badge
Graag gedaan Maarten, heb meteen je gebruikersnaam aangepast. Is het zo naar wens? 🙂
???
Reputatie 4
Badge
Wegens inactiviteit topic gesloten.