beantwoord

Terugstorting geannuleerde bestelling

  • 10 January 2022
  • 2 reacties
  • 90 x bekeken

Op 1 december heb ik een mobiele telefoon besteld bij Tele2 en weer geannuleerd. Echter, op 27 december bleek dat het geld van deze bestelling toch was afgeschreven. Hierover heb ik meteen gebeld met Tele2, die deze afschrijving aanvankelijk niet kon terugvinden. De medewerker die ik sprak zou dit uitzoeken, en belde me dezelfde dag terug, om aan te geven dat de afschrijving was gevonden, en er een terugbetaling zou plaatsvinden. Dit zou ongeveer 2 weken duren (ik heb een bewijs van dit gesprek). Na twee weken, op 10 januari, heb ik echter nog niets ontvangen en wederom gebeld met Tele2 (ik heb een bewijs van dit gesprek). Over het gesprek van 27 december kon de medewerker niets terugvinden in het system. Wel zag de medewerker dat de bestelling was geannuleerd, maar de afschrijving toch had plaatsgevonden. Hierop is er (wederom) een notitie naar de financiële afdeling gestuurd om de terugbetaling in orde te maken. Hierop zou ik (wederom) maximaal 2 weken moeten wachten. Mijn klacht is, dat ik al sinds 1 december bezig ben met een annulering, dat een bedrag dat niet zou worden afgeschreven is afgeschreven, dit op 27 december zou worden gecorrigeerd, maar niet is gebeurd, en hierover kennelijk ook geen notitie door Tele2 is gemaakt, en op 10 januari het hele proces voor het regelen van de terugstorting weer opnieuw begint, en ik maar moet afwachten of de terugbetaling nu wel plaatsvind. Wat ik verwacht, is dat Tele2 het onterecht afgeschreven bedrag z.s.m. terugstort.    

icon

Beste antwoord door carbear 14 January 2022, 15:31

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Zo dat duurt al wel een tijdje. Dit moeten ze echt intern oppakken met de financiele afdeling lijkt mij. Als je een betaal bewijs of afboeking met gegevens dan kan een medewerker dat wel voor je laten uitzoeken. Dat geld zal dan nu ergens op een rekening staan van Tele2. Via facebook en twitter kan je makkelijk het bewijs sturen naar tele2 en het laten uitzoeken. 

Reputatie 5
Badge +6

Hi @jonge004

Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega’s via Facebook of Twitter? We hopen natuurlijk dat dit allemaal is opgelost! Mocht dit niet zo zijn, hoor ik dat natuurlijk graag, dan ga ik mijn best voor je doen.