Tele2 betaling

• 2 juni 2016
  • 2 reacties
  • 102 x bekeken

hallo, ik heb 29 mei mijn rekening betaald die nog openstond, omdat ik via mijn telefoon niet via jullie systeem kan betalen met ideal heb ik het zelf overgemaakt. Op mijn telefoon kan ik de bank wel aangeven maar dat vakje eronder om de betaling te doen zit door de bank heen en kan ik dus niet aanklikken...
Maar nu werd ik vanmorgen afgesloten , dit vind ik totaal niet kloppen dat het bij jullie zolang moet duren voordat jullie de betaling ontvangen.
Hoelang gaat dit nog duren, en nu moet ik zeker de aansluitkosten weer gaan betalen, hier ben ik het niet mee eens!!!!!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 2
Badge
je verwacht meteen weer aangesloten te worden terwijl tele2 2 maanden op je geld wacht, ook houd je je niet aan de afspraak om automatisch te laten afsschrijven.

Hand in eigen boezem zou meer gepast zijn
Reputatie 5
Badge +3
Hoi daantjexback,

Het is belangrijk dat de automatische incasso kan plaatsvinden om dit alles te voorkomen. Ik ben het hier met tooll eens. Wanneer dit niet lukt kom je in principe de afgesproken voorwaarden niet na. Het is natuurlijk frustrerend dat de iDeal betaling niet is gelukt. Heb je de betaling naar het juiste rekeningnummer met daarbij je klantnummer en factuur gestuurd? Hier vind je de juiste rekeningnummers. Het duurt een aantal dagen voordat het bedrag gekoppeld wordt.

Groet, Trinh