beantwoord

tele2 app werkt niet


Afgelopen week is mijn abbonement bij Tele2 ingegaan, nadat ik ben overgestapt vanaf Telfort. Nu geeft hij al bijna een week aan dat er geen actief 06-nummer bekend is, hoelang blijft dit nog zo? Het is namelijk erg vervelend dat ik niet mijn actuele verbruik kan inzien.

icon Beste antwoord door meesjansen 24 april 2019, 11:23

Bij https://mijntele2.tele2.nl/mijntele2/4G/home.html#/mijn-producten/order_status kun je kijken of je abonnement al geactiveerd of geleverd is. Daar kan het misschien aan liggen.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 Reacties

Bij https://mijntele2.tele2.nl/mijntele2/4G/home.html#/mijn-producten/order_status kun je kijken of je abonnement al geactiveerd of geleverd is. Daar kan het misschien aan liggen.
Deze geeft alleen aan dat de bestelling van mijn telefoon zogenaamd geannuleerd is, maar niets over mijn abbonement..
Reputatie 2
Hi. je kunt de app pas gebruiken zodra je Tele2 abonnement actief is. Misschien gebruik je de verkeerde gebruikersnaam? Je gebruikersnaam is het emailadres dat je bij de bestelling hebt doorgegeven.

Gr, Bernadet
Reputatie 2
Omdat er geen reactie gekomen is op dit topic, sluit ik het. Nog een fijne dag