vraag

Tele2 app werkt al weken niet meer

• 25 september 2019
  • 11 reacties
  • 277 x bekeken

Al diverse weken kan ik niet meer inloggen op MijnTele2 app.
Ik heb de app opnieuw geinstalleerd en een nieuw WW aangevraagd.
Ik had reeds een code en een tijd terug werkte deze app goed.
De app geeft direct na het inloggen een foutmelding. Dit is: "Er is een onverwachte fout opgetreden, probeer het aub opnieuw."

Ik ben niet de enige gezien de reviews bij MijnTele2 app.

Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 3
Badge
Wat vervelend dat de app het niet doet 🙁
Kun je wel inloggen op MijnTele2 vanaf de site?

Gr, Bernadet
Via de site kan ik normaal inloggen.
Een langere tijd terug kon ik dit ook op de app met een 4 cijferige code.
Maar dit is nu niet meer mogelijk door de foutmelding.

Wim
Bij mij heb ik heel af en toe wel dezelfde melding maar hij werkt nu gewoon goed
Ok. Dat is fijn om te horen.
Ik hoop dat dit binnen niet al te lange tijd dan ook bij mij is.
Ik hoop dat dat door Tele2 bevestigd wordt de komende dagen.
Wim
Reputatie 3
Badge
Hi Wim,

lukt het inloggen op de app nu wel?
Hallo,

Ik zag heden morgen dat de nieuwe app een update had van Tele2. Dus direct aan de slag om die te installeren. Vol goede hoop was ik.
Maar hetzelfde probleem blijft aanwezig. Direct na de gebruikersnaam en ww wordt dezelfde foutcode nog steeds gegeven. "Er is een onverwachte fout opgetreden, probeer het a.u.b. opnieuw."
Ik heb de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Helaas werd de app bij het veriferen van google tegengehouden. Dus ik moet dit vanmiddag nog eens proberen.
Ik heb toen mijn review gewijzigd bij de app. Toen zag ik dat meerdere personen daar een zelfde probleem hadden en aangaven dat het wachtwoord NIET mocht bestaan uit een leesteken.
Is dit zo? Want dat heb ik wel.

Groeten
Wim
Door problemen met wifi en pc nu pas antwoord op de nieuwe installatie van de MijnTele2 app.
Ik heb het ww gewijzigd zonder leestekens en nu werkt de MijnTele2 app ook goed op mijn pc.

Sorry, dat ik dit probleem zelf waarschijnlijk gecreeerd heb. Ik wijzig mijn ww regelmatig en gebruik een programma wat het nieuwe ww genereert. Daar is het dan door mij fout gegaan. Ik zal in het programma dit veranderen, zodat dit probleem zich niet meer voordoet bij mij.

Is er op de site van Tele2 duidelijk te zien, dat je geen ww met leestekens mag gebruiken en als je dat wel doet wat dan de beperkingen zijn?

Groeten
Wim
Reputatie 3
Badge
Geen probleem, fijn dat het opgelost is

Om eerlijk te zijn wordt er niet duidelijk op de site aangegeven dat je ww geen tekens mag bevatten. Hopelijk wordt dit nog aangepast.

Info over het ww vind je hier
In die link van Bernadette staat:
Maak een nieuw wachtwoord aan. Het wachtwoord bevat:
Minimaal 8 karakters – hoofdletter – kleine letter – cijfer

Dus geen leestekens
Bedankt voor de hulp.
Reputatie 3
Badge
Dan sluit ik dit topic. Nog een fijne dag 🙋