beantwoord

Tele2 app meld me telkens af

  • 28 maart 2018
  • 8 reacties
  • 170 x bekeken

De app werkte perfecte tot een week geleden nu moet ik me telkens als ik de app Verlaat opnieuw aanmelden
Graag zie ik dat deze probleem snel word verholpen
icon

Beste antwoord door Arjan van Tele2 30 maart 2018, 09:40

Goedemorgen Juanii26

Welkom op het Tele2 forum,

Soms gaat het inloggen inderdaad niet goed, we zijn bezig dit op te lossen.

Alvast een fijn weekend,

Arjan van Tele2
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Heb je al eens geprobeerd de app opnieuw te installeren??

Wat je ook kan doen is een oudere versie van de app downloaden op je telefoon.

succes
Heb ik meerdere malen geprobeerd maar na de update gebeurt dit frequent en kan zeer vervelend worden als je snel de app wilt gebruiken

MVG
J.C
Ik ben trouwens op ios ik denk niet dat het mogelijk is om een oudere versie te gebruiken
Reputatie 6
Badge
Goedemorgen Juanii26

Welkom op het Tele2 forum,

Soms gaat het inloggen inderdaad niet goed, we zijn bezig dit op te lossen.

Alvast een fijn weekend,

Arjan van Tele2
Het werkte perfect tot na de update
Reputatie 6
Badge
Hoi Juanii26

Werkt het inmiddels?


Fijne dag,

Arjan
Reputatie 6
Badge
Er is een update uitgevoerd, de app zou nu goed moeten werken.

Fijne dag,

Arjan
Reputatie 6
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Arjan