Tele2 app kan gegevens niet ophalen

• 12 november 2015
  • 28 reacties
  • 1495 x bekeken

Hallo,

Al een aantal maanden kunnen mijn Tele2 verbruiksgegevens niet met de Tele2 app opgehaald worden. Ik heb al diverse keren de klantenservice gebeld, maar tot nu toe heeft dat niets opgeleverd. Het ziet er naar uit dat Tele2 dit probleem niet kan oplossen. Ik hoop dat er inmiddels bekend is of het probleem verholpen kan worden. Zo niet dan stap ik over naar een andere provider.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

28 reacties

Reputatie 6
Badge +1
De tele2 app voor android phones? Daar is vandaag net een nieuwe versie van verschenen. Probeer die eens?
Verder kan je op een Windows computer ook het verbruik bijhouden. Beetje dreigen met opstappen heeft niet zoveel zin.
Take it or leave it 😃
Reputatie 7
Badge +5
Een dreigement zou als feedback gelezen kunnen worden.
Dit is al de 3e nieuwe verbeterde app in 2 jaar tijd, hoeveel up-dates staat deze te wachten voor de 4e vernieuwde en verbeterde app uitgebracht word ?
Verbruikgegevens kunnen ook niet in de nieuwe Tele2 app opgehaald worden.
Reputatie 6
Badge +1
Vreemd dat het niet werkt. Neem maar aan dat je wel bij 'Mijn gegevens' in het linker menu de juiste naam, klantnummer enzo hebt staan?

In de rechterkolom staat Abonnement
Bij Internetbundel zie je nu bijv. ook staan dat je een gratis 4G verdubbelaar hebt.
Bij mij kon de app na de update ook geen verbruiksgegevens ophalen, ook na een dag wachten niet.
Heb toen eerst de app verwijderd op mijn telefoon en daarna opnieuw geïnstalleerd, daarna werkte het bij mij weer wel.
(Heb een android telefoon)
App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en dat heeft de issue niet opgelost. Mijn telefoon heeft ook Android.
Reputatie 6
Badge +1
Het enige wat ik nog kan bedenken dat er iets op je toestel de app blokkeert bij het ophalen van de gebruiksgegevens.
Het is wel rigoureus maar het zou kunnen helpen het toestel terug te zetten naar de originele fabrieksinstellingen.
Of je gooit jouw type toestel in Google bijv. 'Huawei Z11 tele2 app' en kijkt of er meer mensen met hetzelfde probleem zitten.
Je kan het ook niet op de factuur bekijken.
Reputatie 7
Badge +5
@Skippy09
Sinds een paar maanden moet je je account opnieuw activeren, denk dat daar het probleem zit.
Zonder een geactiveerd account werkt de App niet.
uitleg
.
Wat is dit voor een gedoe? Zorg gewoon dat ik een telefoonrekening krijg.
Reputatie 7
Badge +5
@Candie
Zoals je ondertussen weet is dit een klantenforum waar klanten elkaar tips&tricks geven in een eigen topic.
Komen de klanten er niet uit dan pikt nog steeds een moderator je vraag op, het is zinloos (storend) om in andermans topic jouw vraag te blijven herhalen.
Houd je bij je eigen topic
ik kan nu niet controleren hoeveel ik betalen moet
ik kan alleen inloggen op het forum sorry
anders was ik mijn factu(u)r(en) aan het controlereb.
geef ons heden onze maandelijkse factuur
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Candie
Wil je zelf een topic starten? Dan helpen we daar graag verder.
Je reageert nu op zeer veel topics, ook die al beantwoord zijn. Zou je een eigen topic willen starten en niet overal op reageren. 🙂
Dankjewel alvast. En ik zie je topic wel verschijnen.
Groetjes Kiko
Kiko, zoals Bombarie al schreef heeft candie een eigen topic geopend (vanmorgen ever over 8 uur), maar reageert nog steeds in vele andere topics:
https://forum.tele2.nl/abonnementen-180/facturen-niet-bekijken-48791
Andere topics met hetzelfde topic. Mijn Tele2.
Verbruiksgegevens kunnen ook niet op de Tele2 website opgehaald worden. Inloggen lukt wel.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Skippy09,
Ik ga je helpen!
Zou je een screenshot willen maken van wat jij te zien krijgt in je MijnTele2?
Groetjes Kiko
Hoi Kiko,

Hier heb je een screenshot. Ik zou graag zien dat dit probleem zsm wordt verholpen.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Skippy09,
Sorry voor mijn late reactie. Ik was 1,5 week uit de running.
Heb je dit ook als je probeert in te loggen via een andere browser?
En heb je de cookies geaccepteerd en javascript ingeschakeld?
Groetjes Kiko
Hoi Kiko,

Ik heb al verschillende browsers geprobeerd en cookies geaccepteerd en javascript ingeschakeld.
Dit lost het probleem nog steeds niet op. Bovendien zie ik ook een andere melding.
Kan Tele2 dit wel of niet oplossen?
Ik zie graag een oplossing dat ik met de Tele2 app mijn verbruik kan inzien.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Skippy09,
Zou je mij in een privebericht deze gegevens willen sturen:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

Dan kijk ik even wat ik te zien krijg en dan kan ik het doorzetten naar de technische afdeling.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
hoi Skippy09,
Bedankt voor je gegevens. Ik kom er om een of andere reden ook niet in. Ik ga dit nu meteen doorzetten naar de afdeling IT. Hopelijk krijg ik snel een reactie van hun dat ze het gefixt hebben.
We keep in touch!
Groetjes Kiko