Tele2-app


Vandaag abo opgewaardeerd naar unlimited data. De Tele2-app toont nu echter helemaal geen gebruik meer. Zou graag, liefst dagelijks, mijn gebruik monitoren.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 Reacties

Idem probleem hier
Reputatie 7
Badge +4
Er is een update van de app in de google playstore. Dan werkt het weer. Je kunt het ook inzien via mijn.tele2.nl
Voor Apple is er volgens mij nog geen update. Wanneer komt die?
Reputatie 7
Badge +4
Apple kost altijd meer tijd omdat die elke app (en update) moeten goedkeuren. Kost meestal wel 1-2 weken extra.
Reputatie 3
Badge
Hallo Wuijster,

Er zijn na de update inderdaad enkele prolemen met de 'Mijn Tele2' app geweest.
Inmiddels zijn de meeste problemen opgelost dus mochten er nog steeds problemen zijn dan zou ik willen vragen om de app nog 1 x opnieuw te installeren.

Mocht dit bij jou en ronaldjedc niet werken dan hoor ik het graag.

Groet,
Erwin
Reputatie 3
Badge
Hallo Wuijster,

Ik heb niets meer van jou vernomen, is het probleem misschien opgelost?

Groet,

Erwin
Reputatie 3
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag!
Groet Erwin