beantwoord

Tele2 app

  • 26 februari 2017
  • 3 reacties
  • 184 x bekeken

Kan al 2 dagen Tele2 app niet openen? Klopt dit?
icon

Beste antwoord door Cypher 26 februari 2017, 10:54

Er is iig geen melding van gemaakt, maar log eens uit en log dan weer in.
Kijken of dat soelaas biedt.
Werkt dat niet dan even deinstaleren, ( verwijderen ) Smartphone opnieuw opstarten en de App weer downloaden en dan inloggen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Er is iig geen melding van gemaakt, maar log eens uit en log dan weer in.
Kijken of dat soelaas biedt.
Werkt dat niet dan even deinstaleren, ( verwijderen ) Smartphone opnieuw opstarten en de App weer downloaden en dan inloggen.
Badge
Ik zie dat je al een antwoord hebt gekregen 🙂 Hebben deze tips geholpen?
Badge
Dit topic wordt gesloten, als wij je nog ergens mee kunnen helpen kun je een nieuw topic openen.