beantwoord

Tele2 annuleren verlenging

  • 14 January 2021
  • 8 reacties
  • 245 x bekeken

Reputatie 5

@Cas van Tele2 of een andere moderator, zouden jullie mijn verlenging kunnen annuleren? 

Ik kon namelijk voor de verlenging van de 20gb 18gb in de EU verbruiken. Dit is blijkbaar verandert naar 16GB, dit is wel een downgrade van wat ik had. Helaas over het hoofd gezien. Wil wel het abonnement behouden voor nu.

icon

Beste antwoord door simnlru 19 February 2021, 10:55

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @simnlru,

Ik heb je meteen een privébericht gestuurd! :muscle:

Reputatie 5

Hoi @Cas van Tele2 ,

 

Abbo is terug gezet, Helaas heb ik wel nogsteeds max 16gb in de EU dit was 18GB.

Reputatie 7
Badge +12

Is per 1-1 weer aangepast naar de nieuwe reguleringsregels? Hoeveelheid data wordt elk jaar aangepast voor nieuwe en lopende abonnementen. Consumentenbond heeft een rekentool om te bekijken op hoeveel data je recht hebt.  Ze zeggen dat hij up to date is?

Ook met deze rekentool kom ik nog ver onder wat ze nu geven.

Reputatie 5

Is per 1-1 weer aangepast naar de nieuwe reguleringsregels? Hoeveelheid data wordt elk jaar aangepast voor nieuwe en lopende abonnementen. Consumentenbond heeft een rekentool om te bekijken op hoeveel data je recht hebt.  Ze zeggen dat hij up to date is?

Ook met deze rekentool kom ik nog ver onder wat ze nu geven.


Die rekentool maakt mij niks uit, dit wist ik al.

Gaat mij er om dat ik 18gb Roaming mogelijkheid had gekregen in het nieuwe jaar. Na verlenging is dit opeens 16gb? Annuleren van verlenging heeft niks geholpen en heb opeens nogsteeds 16gb Roaming Max.

Reputatie 7
Badge +12

Misschien hadden ze die aanpassing niet op 1 januari hebben gedaan.  Die limieten zijn namelijk voor alle zelfde grootte bundels gelijk. Er wordt geen onderscheid gemaakt of je een oude of een nieuwe 20gb bundel hebt. Zolang het maar meer is dan het wettelijke minimum.

Reputatie 5

Misschien hadden ze die aanpassing niet op 1 januari hebben gedaan.  Die limieten zijn namelijk voor alle zelfde grootte bundels gelijk. Er wordt geen onderscheid gemaakt of je een oude of een nieuwe 20gb bundel hebt. Zolang het maar meer is dan het wettelijke minimum.

Ik had een ouder 20gb bundel, deze is na terugzetten (annuleren van verlenging) nog steeds op 16gb. Dat snap ik maar ik had eerst wel 18gb EU, verlegging is geannuleerd maar nog steeds niks verandert en staat nog op 16gb.

Reputatie 5

Jammer dat er hierop geen reactie meer is gekomen.

Reputatie 5

@Cas van Tele2 Jammer dat er na 1 maand nog steeds geen reactie is gekomen, Niet wat ik gewend ben van Tele2. Ben nu maar overgestapt van provider voor nu. 

 

Sluit het topic dan maar..