Tele2 afkopen

graag zou ik mijn abonnement af willen kopen en overstappen naar een andere provider.
Kan ik na betaling mijn mobiele nummer behouden en hoe gaat het in zijn werk?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

14 reacties

Reputatie 2
Badge
dat laat ik maar even over aan een moderator, sorry
Reputatie 2
Badge
Je kan inderdaad je mobiele abonnement afkopen, zodra de betaling binnen is kun je dan overstappen,
Ik zou hier even telefonisch contact opnemen met de afdeling opzeggen en wijzigen.

020 754 4444
bedankt voor je antwoord.
En als een provider niet het beloofde kan leveren en ook geen oplossing kan bieden, kan ik dan ook eisen het contract te laten ontbinden, zonder daarvoor te moeten betalen?
Reputatie 2
Badge
wat is het probleem dan?
na een jaar nog niet overgezet op 4G netwerk, de beloofde verdubbelaar niet gekregen. tientallen telefoontjes naar klantenservice maar geen oplossing geboden.
Nu de klap op de vuurpijl.....net terug van vakantie, gebeld hoe ik precies mijn toestel moet instellen op internet in het buitenland (vorig jaar in Frankrijk kon ik niet eens een sms versturen of ontvangen) werkelijk alles gedaan, vakantiebundel van 1000 mb gekocht......en raad eens????? Niks, nada, noppes.....
ben het nu helemaal zat dat tele2
nou het wordt steeds gekker, ik kijk bovenin mijn schermpje staat er i.p.v. een H (3G) een E (2G) ....ach ach...
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Vonnytje,

Ik kan me voorstellen dat je enorm baalt. Ik ga kijken wat ik hier nog voor jou kan betekenen.

Je geeft aan dat je de klantenservice hebt gesproken en dat zij geen oplossing hadden. Ik zou graag, voor de zekerheid, willen vragen of je ook de verschillende stappen op onze buitenland pagina hebt doorlopen? Ook handig om dit de volgende keer in het buitenland voor toestelhulp te doen. Je geeft aan dat je al terug bent, maar heb je de sim ook in een ander toestel geprobeerd? Wat voor een toestel heb je? Zou je de sim in een ander toestel kunnen proberen of je bereik hierdoor beter is? Zo kunnen we kijken of het aan de sim of het toestel ligt.

Heeft de klantenservice voor jou uit kunnen zoeken waarom je de verdubbelaar nog niet hebt gekregen?

@ tool
Bedankt voor het meedenken!

Ik hoor graag van je!
Groet, Trinh
Ja Trinh alles geprobeerd.
Toestelhulp, en ook voordat ik op vakantie ging nog met de klantenservice gebeld welke stappen ik moest ondernemen. Is toch van de gekke, met mijn vorige provider hoefde ik nooit maar iets te veranderen of aan te passen, ging allemaal zelf en zonder problemen. In september ga ik weer op vakantie, nou ik zie de donderwolk nu alweer hangen !!

Heb een S5 met een blauwe simcard.

Over de verdubbelaar en het overzetten op 4G al tig keer gebeld met de klantenservice, ook met de afdeling winback, niks kunnen ze voor mij doen.
Pas als ik m'n abonnement kan verlengen kan ik overgezet worden, zelfs niet eens de verdubbelaar erin zetten.

Mijn abonnement loopt tot februari volgend jaar dus verlengen kan ik niet en wil ik ook niet.
Tele2 doet beloftes die ze niet na kunnen komen, ik heb er geen vertrouwen meer in : ((
Reputatie 5
Badge +3
Ik kan me goed voorstellen dat je de bui al ziet hangen voor de volgende keer. Ik ben benieuwd of je de simkaart tijdens je vakantie in een ander toestel hebt gedaan om te testen of die het dan wel doet? Ook belangrijk dat je instellingen voor APN goed staat.

Ik zie in ons systeem dat ze jou bezig zijn met het overzetten naar 4G alleen dat dit al een lange tijd verkeerd gaat. Ik ga morgen voor jou navragen welke technische reden hierachter zit, waarom jij nog niet overgezet kan worden bij diegene, die dit kan inzien.
Ik ben heel benieuwd Trinh
En uiteraard hoor je dan gewoon niks meer, top !! Netjes hoor tele2, zo fa je met klanten om !!!
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Vonnytje,

Sorry voor mijn late reactie. Ik heb het voor je uitgezet, maar helaas nog geen reactie. Ik had je hierover moeten informeren. Ik ga het morgen nogmaals voor je navragen, want dan is die collega er weer.
Reputatie 5
Badge +3
Ik kan me goed voorstellen dat je de bui al ziet hangen voor de volgende keer. Ik ben benieuwd of je de simkaart tijdens je vakantie in een ander toestel hebt gedaan om te testen of die het dan wel doet? Ook belangrijk dat je instellingen voor APN goed staat.

Ik zie in ons systeem dat ze jou bezig zijn met het overzetten naar 4G alleen dat dit al een lange tijd verkeerd gaat. Ik ga morgen voor jou navragen welke technische reden hierachter zit, waarom jij nog niet overgezet kan worden bij diegene, die dit kan inzien.

Heb je ook de instellingen geprobeerd die ik hierboven heb vermeld? Heb je ook het volgende geprobeerd? Tussen de Apps zie je het Tele2 Menu, de SIM toolbox. (afbeelding van SIM met tandwieltje) Hier moet je de instelling automatisch kiezen of buitenland en dan automatisch. Eventueel tussendoor opnieuw opstarten. Elke telefoon met provider kan anders in het buitenland werken. Onhandig wanneer het niet werkt, maar vaak is het vooral puzzelen. Je geeft al aan dat je alles hier aan hebt gedaan, maar ik wil het graag alsnog vermelden voor het geval je het over het hoofd hebt gezien.

Ik heb voor je kunnen navragen wat de reden is waarom je niet overgezet kan worden en ik heb helaas geen nieuw antwoord of oplossing voor je. Wij zijn al een tijdje bezig met het overzetten van jou op 4G en dat lukt keer op keer niet. Hier zijn ze nog steeds mee bezig, helaas duurt het voor jou lang. Ik moet je toch nog vragen om hier op te wachten. Ik kan dit proces helaas niet voor je versnellen en hier dus verder ook niks voor je betekenen.

Groet, Trinh
Nope whats new !!! Iedere keer hetzelfde antwoord, kom maar een met een vergoeding over de brug !!!