beantwoord

Tele2 abonnement nog niet beeïndigd

• 9 november 2015
  • 6 reacties
  • 226 x bekeken

mijn klantnummer 11224869
mijn einddatum abonn ca 20 aug 2015
nu:
#nog geen juiste eindfactuur ontvangen!!!
# is wel incassogedaan voor abonnementkosten over september(?) Deze incasso heb ik ingetrokken.
Dit ook doorgegeven en goed bevonden door tele2 klantenservice...e.e.a. zou volgens medeweker
goed gezet worden...
#8 november helaas dus nog niet geregeld in systeem want....ik krijg een ' dreigbrief' per post om de betaling te doen over september..

Allemaal zeer vervelend!!!!

GRAAG ACTIE!!!!!!

alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Su van Tele2 25 november 2015, 17:11

He Henriet!

Ik zie dat je op 17-11 een e-mail van ons hebt gehad dat we dit gaan rechtzetten! Heb je de mail gezien? De facturen worden in ieder geval weggeboekt.

Groetjes,
Su Ling
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hoi Henriet!

Ik ga voor je kijken! Kan je mij je NAW-gegevens en geboortedatum sturen in een privébericht?

Groetjes, Su Ling
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Henriet!

Dank je wel voor het sturen van je gegevens. Ik heb even gekeken en je bent inmiddels opgezegd per 28-10. De kosten tussen 24-08 en 28-10 krijg je van ons terug. Hier is al een ticket voor aangemaakt en hier moet de financiële afdeling nog naar kijken. De factuur van september is voor een deel terecht, omdat deze gaat over de periode van 01-08 t/m 31-08. De overige facturen krijg je volledig van ons terug of worden weggeboekt wanneer je hebt gestorneerd. Ik zie namelijk dat je de factuur van oktober hebt gestorneerd.

Er wordt in ieder geval aan gewerkt om het bedrag terug te betalen. Ik wil je vragen het nog even af te wachten. Sorry voor het ongemak!

Groetjes, Su Ling
Su Ling bedankt voor je snelle actie...

maar 2 dingen in jouw reactie kloppen niet....
Opzegdatum is niet 28/10 ? Dit is 23 augustus 2015 ..Ook mn nieuwe profider heeft dit aan mij schriftelijk bevestigd en in MIJN TELE2 staat deze datum ook!

In overleg en terecht (is mij gezegd door jullie eigen klantenservice) heb ik de incasso - de factuur van oktober - laten terugboeken door mijn bank ..
Deze is voor abonnementskosten september(?)
Ik wacht wel even af hoe het nu gaat.

Maar wel graag even bevestiging wat betreft de factuur/incasso van oktober over de maand september.....
anders loopt het weer verkeerd in jullie systeem. en blijf ik dreigbrieven van jullie krijgen.
dus graag deze factuur wegboeken.

nogmaals: Ik wacht wel even af hoe het nu gaat. en hou je op de hoogte!

Henriet
Reputatie 4
Badge +5
He Henriet!

Je originele opzegdatum is inderdaad 24-08, maar dat de opzegging uiteindelijk is doorgevoerd is per 28-10. Vandaar dat ik aangeef dat je de kosten tussen 24-08 en 28-10 van ons terug krijgt. Ik zie dat je de factuur van oktober al hebt gestorneerd, deze zullen wij wegboeken. Dit geldt ook voor de factuur van november.

Groetjes,
Su Ling
Hoi,
Hier ben ik weer.

vandaag toch weer een incasso !!! dus e.e.a. is nog niet opgelost.
Ik heb de incasso terug laten boeken door mijn bank.

Graag weer e.e.a. bekijken Het is blijkbaar nog niet goed in jullie systeem zoals je aangegeven had.:?:?

Het blijft heel heel vervelend.
straks zeker een deurwaarder op bezoek.!!..!!!:@

Ik hoor van je..

Henriet.
Reputatie 4
Badge +5
He Henriet!

Ik zie dat je op 17-11 een e-mail van ons hebt gehad dat we dit gaan rechtzetten! Heb je de mail gezien? De facturen worden in ieder geval weggeboekt.

Groetjes,
Su Ling