beantwoord

Tele2 abonnement

• 17 januari 2020
  • 5 reacties
  • 140 x bekeken

Reputatie 5
Badge

Vraagje, als je een 2 jarig abonnement afsluit en in de tussentijd een telefoon met abonnement wilt aanschaffen kan dit dan? Ik weet dat dit bij andere providers wel kan?

icon

Beste antwoord door pipodeclown 17 januari 2020, 17:23

Ja, als de simonly minimaal 4 maanden loopt kun je daarna verlengen naar een abonnement met een telefoon. De looptijd start dan direct opnieuw.

Ah dus als ik nu een 2 jarig abo zou afsluiten en na 4 maanden wil ik toch een toestel dan kan dit zonder problemen?

Moet dit dan trouwens via Tele2 zelf of mag dit ook via een reseller? 

Mits het abonnement een Sim-only is of een maandelijks opzegbaar abonnement met telefoon kan deze tussentijds worden ‘opgebroken’ en kan je een nieuwe verlenging kiezen die 2 jaar ingaat. De telefoon komt niet bij je reeds lopende Sim-only. Daarmee wil ik zeggen dat als er 4 maanden van je contract voorbij zijn er geen 20 maar 24 maanden resterende contractverplichting is na het nemen van een toestel.

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ja, als de simonly minimaal 4 maanden loopt kun je daarna verlengen naar een abonnement met een telefoon. De looptijd start dan direct opnieuw.

Reputatie 5
Badge

Ah dus als ik nu een 2 jarig abo zou afsluiten en na 4 maanden wil ik toch een toestel dan kan dit zonder problemen?

Reputatie 7
Badge +4

Klopt, en dat kan ook via een reseller, daar maken ze nooit onderscheid bij.

Reputatie 7
Badge +1

Mits het abonnement een Sim-only is of een maandelijks opzegbaar abonnement met telefoon kan deze tussentijds worden ‘opgebroken’ en kan je een nieuwe verlenging kiezen die 2 jaar ingaat. De telefoon komt niet bij je reeds lopende Sim-only. Daarmee wil ik zeggen dat als er 4 maanden van je contract voorbij zijn er geen 20 maar 24 maanden resterende contractverplichting is na het nemen van een toestel.

Reputatie 5
Badge

@eric @pipodeclown Tnx allebei duidelijk!

Reageer