beantwoord

tele2 Abonnement

• 26 februari 2016
  • 10 reacties
  • 400 x bekeken

Graag een reactie jan jullie kant.

Ik heb op 28-10-2015 het abonnement veranderd naar SIM-only (11 euro) maar dit is nog niet door Tele@ doorgevoerd, wat in in hemelsnaam moet ik doen om dit om te laten zetten. Al maanden met jullie bezig en ondertussen STIJGT het abonnementsgeld alleen.
Kan iemand hier iets aan doen in dit bedrijf !!!!!
Hoe lang moet ik wacht en hoeveel geld gaat met dit nog kosten voordat dit opgelost wordt .

Krijg ik wel mijn geld terug?

Gaarne zo snel mogelijk een antwoord

Gr,

vhh123
icon

Beste antwoord door Siebel 26 februari 2016, 23:30

Hoi vhh123,

Hoe heb je de verlenging naar SIM only aangevraagd? Heb je hier ooit een bevestiging van gehad?

Je geeft aan dat het abonnementsgeld stijgt, kan het zijn dat de korting uit je originele contractperiode is afgelopen?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hoi Vladimir,
Bedankt voor je reactie.
Wij zijn ook blij dat er nu eindelijk een oplossing nabij is.
We gaan het allemaal voor je regelen en de zaak definitief sluiten binnenkort.
Het kan misschien nog een dag duren voordat het definitief is geregeld.
Wanneer het zo ver is krijg je van ons een email ter bevestiging.
Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, hoor ik het graag van je.
Groet,
Ben
Beste vhh123,
Ik hoorde zojuist dat je contact hebt gehad met een van onze mensen hier vanuit het hoofdkantoor van Tele2.
We hebben de hele situatie besproken en we gaan het regelen voor je.
Uiteraard gaan we ook kijken naar de te veel gefactureerde kosten en zullen we deze rechttrekken.
Onze excuses dat het zo lang heeft geduurd.
Mocht er nog een update zijn dan zullen we je zeker op de hoogte houden.
Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag.
Groet,
Ben

Goede middag,

Ik ben erg blij te horen dat Tele2 eindelijk heeft geluisterd naar mijn klacht. Het heeft heel lang geduurd maar het was ook zo moeilijk om door te dringen dat ik bijna de wanhoop nabij was.

Weten jullie al per wanneer dit definitief opgelost zal worden.

Met vriendelijke groet,

Vladimir Heinsohn Huala
Reputatie 6
Badge +5
Beste vhh123,
Ik hoorde zojuist dat je contact hebt gehad met een van onze mensen hier vanuit het hoofdkantoor van Tele2.
We hebben de hele situatie besproken en we gaan het regelen voor je.
Uiteraard gaan we ook kijken naar de te veel gefactureerde kosten en zullen we deze rechttrekken.
Onze excuses dat het zo lang heeft geduurd.
Mocht er nog een update zijn dan zullen we je zeker op de hoogte houden.
Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag.
Groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Hoi vhh123,
Bedankt voor je bericht.
Ik zie dat je een uur voor het schrijven van je bericht er contact is geweest. Je had ons gebeld om te vragen hoe het zit.
Ik heb het nogmaals aangekaart bij de mensen waar het hoort.
Mocht je nog vragen voor mij hebben, hoor ik het graag.
Groet,
Ben
Hoi vhh123,
Bedankt voor je reactie.
Ik zie dat we er nog steeds naar kijken en dat er onderzoek wordt gedaan naar alle aspecten die hier mee te maken hebben.
Helaas kan ik op dit moment nog niet precies inzien wanneer dit is afgerond, maar we komen zeker bij je terug.
Bedankt voor je bericht.
We houden contact.
Groet,
Ben

Ben,

we zitten inmiddels in de maand Mei en mijn probleem is nog niet opgelost, ik wordt eigenlijk gegijzeld door TELE2 want het abonnement kan niet anngepast worden of opgezegd worden omdat Order Management de gegevens vast houdt en ze zijn de enige mensen in dit hele #@!@## bedrijf die iets kunnen doen.
Dit is het geval al zeven maanden lang.
Via mijn twitter account (@vhh123) ben al bezig om dit probleem onder de aandacht te brengen van @kassa_vara @Consumentenbond ook natuurlijk van @Tele2Webcare en @Tele2nederland
Reputatie 6
Badge +5
Hoi vhh123,
Bedankt voor je reactie.
Ik zie dat we er nog steeds naar kijken en dat er onderzoek wordt gedaan naar alle aspecten die hier mee te maken hebben.
Helaas kan ik op dit moment nog niet precies inzien wanneer dit is afgerond, maar we komen zeker bij je terug.
Bedankt voor je bericht.
We houden contact.
Groet,
Ben
Hoi vhh123,

Hoe heb je de verlenging naar SIM only aangevraagd? Heb je hier ooit een bevestiging van gehad?

Je geeft aan dat het abonnementsgeld stijgt, kan het zijn dat de korting uit je originele contractperiode is afgelopen?

In oktober 2015 abonnement via de site (mijn tele2) naar SIM-only aangepast een bevestiging ontvangen maar sinds dien alleen ellende.
Inmiddels na heel veel telefoontjes is dit nog steeds niet geregeld door Tele2. Vandaar ook dat het abonnementsgeld stijgende is, omdat het contract periode afgelopen is hoewel ik de aanpassing naar SIM-only, voordat het contractperiode afliep, heb gedaan.

Ik krijg het niet voor elkaar om dit door jullie aangepast te krijgen. Geen Idee van wat ik er nog kan doen.

Dit is ontzettend frustrerend.

Gr,

vhh123
twitter: @vhh123
Reputatie 6
Badge +5
Beste vhh123,
Ik heb je laatste reactie aangepast. Hierin stonden privégegevens.
Dit is een openbaar forum, en het is niet verstandig om dergelijke gegevens online te zetten.

Ik zie dat je in de tussen tijd al contact met ons hebt gehad. Het is heel vervelend, maar we moeten je vragen om nog even geduld te hebben.
We zijn nog hard bezig om het zo goed mogelijk te oplossen!

Groet,
Ben
Goede morgen Siebel,

Ik heb in oktober via de website (mijn tele2) het abonnement naar SIM-only omgezet. ik heb ook een bevestiging gehad van Tele2.

Op mijn tele2 staat nog steeds dit vermeld als een bestelling, zie hieronder:

Overzicht van je bestelling

Simkaart
500MB + gratis 4G Verdubbelaar 500MB Internet
150 Bel/Sms
Afleveradres:
*** Privégegevens weggehaald: Let op! Dit is een openbaar forum. ***

Startdatum nieuw contract:
29 oktober 2015

Gaarne uitzoeken:

vhh123
Hoi vhh123,