beantwoord

tele2 Abo geblokkeerd (wederom)

  • 29 februari 2016
  • 5 reacties
  • 131 x bekeken

Hallo mijn abo is geblokkeerd. Dit is de tweede keer. Dit is erg vervelend. Ik snap dat jullie systeem zo werkt maar dit had ik bij mijn oude provider nooit. Bereikbaarheid is belangrijker voor mij dan klant zijn bij jullie. Graag hoor ik spoedig van jullie.
icon

Beste antwoord door Ben van Tele2 4 maart 2016, 10:09

Beste Jeroen92R,
Ah, wat vervelend om te horen dat je voor de tweede keer afgesloten bent!
Dat is nooit leuk, en we willen dan ook samen met jou uitzoeken waar het door komt en hoe we dit kunnen voorkomen in de toekomst.

Ik zie dat eric en DaanHai al reacties hebben gegeven! Bedankt voor de hulp heren 🙂

Wat is precies de oorzaak van de buiten de bundel kosten Jeroen92R?
Er zijn verschillende manieren waardoor dit zou kunnen gebeuren.
Hier kan je een lijst vinden met de oorzaken:
Kosten Buiten de Bundel - Tele2
Welke is bij jou van toepassing?
Met deze info kunnen we dan op zoek naar de oplossing.

Ik hoor het graag van je.
Groet,
Ben
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Waarom was het de 1e keer dan geblokkeerd? (en nu dus weer?)
Reputatie 4
Badge
Dit is een openbaar forum.
Ik raad je aan je telefoonnummer uit je bericht te verwijderen, hiervoor heb je nog 25 minuten.
Waarom was het de 1e keer dan geblokkeerd? (en nu dus weer?) Buiten bundel kosten overschreden 125 eu.
Reputatie 7
Badge +4
oeps.. Dan lijkt het een goed idee om een grotere bundel aan te schaffen als dit je al twee keer is overkomen.
Reputatie 6
Badge +5
Beste Jeroen92R,
Ah, wat vervelend om te horen dat je voor de tweede keer afgesloten bent!
Dat is nooit leuk, en we willen dan ook samen met jou uitzoeken waar het door komt en hoe we dit kunnen voorkomen in de toekomst.

Ik zie dat eric en DaanHai al reacties hebben gegeven! Bedankt voor de hulp heren 🙂

Wat is precies de oorzaak van de buiten de bundel kosten Jeroen92R?
Er zijn verschillende manieren waardoor dit zou kunnen gebeuren.
Hier kan je een lijst vinden met de oorzaken:
Kosten Buiten de Bundel - Tele2
Welke is bij jou van toepassing?
Met deze info kunnen we dan op zoek naar de oplossing.

Ik hoor het graag van je.
Groet,
Ben