beantwoord

Tele2 abo

• 16 maart 2018
  • 8 reacties
  • 125 x bekeken

Mijn abonnement verloopt de 20ste kan ik wel nog mijn mb’s gebruiken tot einde van maart of stopt het gelijk
icon

Beste antwoord door Raaf12 17 maart 2018, 00:14

InderdaadKan ik em dan nog steeds tot einde van de maand gebruiken
Tot de datum waarop je hebt opgezegd kun je er gebruik van maken......

Meestal wordt er iets van kantooruren aangehouden dus rond 9.00 uur kan je verwachten dat de stekker uit het abo wordt getrokken.... uitgezonderd de weekenden.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Verloop jou contract? Of heb je opgezegd?

Als je niet opgezegd heb (of gebruik heb gemaakt van overstap met nummer behoud bij een andere provider) jou abonnement loopt gewoon door als maandelijks opzegbaar met een maand opzegtermijn.
Ik heb hem opgezegd
Kan ik em dan nog steeds tot einde van de maand gebruiken
Reputatie 7
Badge
Kan ik em dan nog steeds tot einde van de maand gebruiken
Reputatie 7
Badge +2
Nee, dan is op de dag van de opzegging wordt je nummer uitgeschakeld of geporteerd naar je nieuwe provider.
"post verwijderd door moderator"

geen toevoeging aan dit topic.
Reputatie 7
Badge +4
Vergeet niet meteen je simkaart uit je telefoon te verwijderen want ze laten hem rustig doorlopen om je nog een vette rekening te sturen.

Wat is dat voor rare bijdrage? Er is geen reden om iemand bang te maken. Alleen gesprekken of data die je gebruikt hebt wordt berekend. En nadat je abonnement stopt zie je dat de telefoon geen verbinding meer heeft met het netwerk.
Reputatie 6
Badge +1
InderdaadKan ik em dan nog steeds tot einde van de maand gebruiken

Meestal wordt er iets van kantooruren aangehouden dus rond 9.00 uur kan je verwachten dat de stekker uit het abo wordt getrokken.... uitgezonderd de weekenden.