beantwoord

Tele2 abbonement sim only


Heb Vrijdag een nieuw sim only abbonement aangevraagd, maar heb hier nog steeds geen bevestingmail van gekregen.

icon Beste antwoord door Mark van Tele2 21 juni 2017, 11:27

Hoi Lian,

Ik heb helaas niets meer van je gehoord, daarom sluit ik nu dit topic. Mocht je hier nog vragen over hebben dan mag je hier een nieuw topic voor openen.

Mark

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 Reacties

Hoi Lian
Oh dan is er waarschijnlijk iets niet helemaal goed gegaan want je hoort meteen een mail ter bevestiging te krijgen.
Hoe heb je de bestelling gedaan? on line via Tele2 website ?
Bel even de afdeling verkoop 0800-1602 of neem contact op met de klantenservice 020-754 4444
Succes
Reputatie 4
Badge
Hoi Lian,

Je zou bij je bestelling inderdaad een bevestiging moeten krijgen. Ik kijk graag met je mee om te zien of je bestelling goed is doorgekomen.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer (als je deze niet hebt dan mag je deze leeglaten)
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Mark
Reputatie 4
Badge
Hoi Lian,

Ik heb helaas niets meer van je gehoord, daarom sluit ik nu dit topic. Mocht je hier nog vragen over hebben dan mag je hier een nieuw topic voor openen.

Mark