vraag

TELE2

IK HEB NU HET MOMENT BEREIKT OM MIJN VERHAAL AAN IEDEREEN TE VERTELLEN,....
TE GEK VOOR WOORDEN ,IK BEN AL VANAF DECEMBER 2015 BEZIG MET TELE2 EEN EN AL ELLENDE,...
ALLEREERST KREEG IK MIJN FACTUREN MET NOG EEN ANDERE KLANT OP MIJN FACTUUR IK HAD DIE MEVR,HAAR GEGEVENS VAN ADRES TOT BANKNR ALLES NA VELE TELFOONTJES MET TELE2 MOEST IK MAAR AANGIFTE DOEN IK NAAR HET POLITIEBUREAU,..DIE VONDEN HET ECHT VREEMD VAN TELE2 WANT DIE WISTEN DAT DE FOUT BIJ TELE2 LIGUITEINDELIJK NA VELE TELEFOONTJES EN AANGETEKENDE BRIEF WERD IK GEBELD 11-02-2016 DOOR EEN MEDEWERKER VAN TELE2 HET ZOU SNEL OPGELOST WORDEN,....EN MIJN ONKOSTEN TERUG KRIJGEN VAN BELLEN EN AANGETEKENDE BRIEF,....DAG LATER BEN IK AFGESLOTEN EN ZO DE HELE MAAND FEBR. OMDAT IK DE REKENINGEN NIET HAD BETAALD VAN DE ANDERE KLANT GEK HE TUURLIJK BETAAL IK GEEN REKENINGEN VAN EEN ONBEKENDE DIE NIET VAN MIJN ZIJN,UITEINDELIJK NAAR TELECOMBINATIE WINKEL GEGAAN WAAR IK HET ABONNEMENT BEN AANGEGAAN NADAT IK ZELF AL TOTAAL GESTRESSD WAS MET AL HET BELLEN NAAR TELE2 STEEDS WERD ER GOEDS BELOOFD IK MOEST DIT DOEN EN DAT[FORMULIEREN INVULLEN] NOGMAALS IK HAD ER TOTAAL GEEN SCHULD AAN ALLES LAG BIJ TELE2 IK WAS WEL SLIM EN BLEEF MIJN REKENINGEN WEL BETALEN UITEINDELIJK IN DE WINKEL OP DINSDAG 8 MAART WEER AANGESLOTEN JIPPIE EN DE MEDEWERKER HAD TEGEN DE WINKELIER GEZEGD IK KRIJG AL MIJN MAANDEN DIE IK BTAALD HEB TERUG EN WEER DE ONKOSTEN VAN DE AANGETEKENDE BRIEF EN DE BELKOSTEN IK DACHT DAT IS NOG IS SERVICE NOG GEEN DAG LATER KRIJG IK WEER EEN SMS VAN TELE2 WELKOM DE HERAANSLUITKOSTEN VAN 28 EURO WORDEN VEREKEND BIJ VOLGEND FACTUUR PFFFF GAAN WE WEER,....KREEG IK WEER EEN REKENING VAN TELE2 VAN DIE ANDERE KLANT DAT IK 38,40 MOEST BETALEN ANDERS WORD IK AFGESLOTEN MET SMS EN BRIEF KREEG IK DAT MEDEGEDEELD EN JA HOORRRR WERD WEER AFGESLOTEN HARTKLOPPINGEN KRIJG IK ERVAN WEER NAAR DE WINKEL WEER WORD IK AANGESLOTEN, EN JA HOOR JE RAAD HET AL WEDEROM KRIJG IK EEN FAKTUUR MET 45 JE RAAD HET AL 17 EURO ABONNEMENT EN 28 EURO AANSLUITKOSTEN EN MIJN ONKOSTENVERGOEDING NOG STEEDS NIET GEHAD NU HEBBEN ZE DIE EERDERE REKENING VAN MEVR.P UIT AMSTERDAM WEG GECREDITEERD EN ZEGGEN ZE DAT DAT MIJN VERGOEDING IS DIE 38,40 HET MOET NIET GEKKER WORDEN,...HET IS NU 20-05-2016 HEB NET WEER GEBELD HET MEISJE AAN DE ANDERE KANT ZEGT TEGEN MIJ HET IS ERG INGEWIKKELD MAG IK U 2 MIN IN DE WACHT ZETTEN JA HOOR ZEG ZE KOMT NA 5 MIN TERUG EN ZEGT DOODLEUK JE MOET EN KLACHTENFORMULIER INVULLEN DIE HEB IK AL WAT KEREN INGEVULD EN VERGOEDINGSFORMULIEREN MAAR NERGENS REAKTIE OP,..OJA EN IK MOEST TERUG NAAR DE TELECOMBINATIE WINKEL WANT DIE VERTELDE MIJ OVER DE VERGOEDINGEN DIE IK ZOU KRIJGEN VAN TELE2 GA VOLGENDE WEEK NAAR DE RECHTSWINKEL BEGIN NU OP SOCIAL MEDIA ,..IK WIL ER VAN AF HELEMAALLLL HET LEVERT NIET WAT IK WIL GEWOON ,...BELLEN ZONDER AFSLUITING EN AANSLUITINGSKOSTEN IS DAT ZO MOEILIJK EN IK WIL MIJN GELD TERUG,.....LET OP MENSEN DIT DUURT AL VANAF 17 DECEMBER 2015,..IK KAN HIER TOCH VAN AF?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Ik lees dit niet omdat je zo SCHREEUWT.
Ook is dit volgens de forumregels verboden.
Ik schreeuw niet...dit is een noodkreet...
Dat snap ik, maar doordat je alleen hoofletters en geen zinnen en allinea's gebruikt is het heel lastig leesbaar. Ben begonnen met lezen maar snel afgehaakt omdat het niet goed leest. Hopelijk dat een tele2 medewerker wel de extra moeite neemt. Ik wens je veel succes met het oplossen van dit vervelende probleem.
Hoop ik ook... Philpend....
Reputatie 5
Badge +3
Hoi toedel,

Zelfs met mijn bril op vind ik dit moeilijk te lezen.
Ik zie dat je op facebook ons ook al hebt benaderd en daar werd ook al gevraagd of je jouw capslock uit kan zetten. Ik wil je graag helpen wanneer je fatsoenlijk je vraag kan stellen. Dit klinkt heel kinderachtig, maar zo bedoel ik het niet. Als je wilt dat wij jou helpen maakt dit het niet makkelijker.

Groet, Trinh
Hoi toedel,

Zelfs met mijn bril op vind ik dit moeilijk te lezen.
Ik zie dat je op facebook ons ook al hebt benaderd en daar werd ook al gevraagd of je jouw capslock uit kan zetten. Ik wil je graag helpen wanneer je fatsoenlijk je vraag kan stellen. Dit klinkt heel kinderachtig, maar zo bedoel ik het niet. Als je wilt dat wij jou helpen maakt dit het niet makkelijker.

Groet, Trinh
Sorry lieve Tele2 Lui als jullie dit zelf zouden overkomen,..?
Geloof ik ook niet meer,... in jullie antwoorden,...maar ik heb het op gegeven en ga mijn rechten via een ander kanaal halen bij jullie is het troosteloos met en zonder bril,..
🆒
Reputatie 5
Badge +3
Helaas geef je ons ook geen kans om je te helpen. Ik ga het hierbij ook laten. Groet, Trinh
Helaas geef je ons ook geen kans om je te helpen. Ik ga het hierbij ook laten. Groet, Trinh dat is mij bekend bij Tele2 groetjes maar ik laat het er niet bij,..
Reputatie 4
Badge
Voor de mensen die het toch nog willen lezen ;)
(Alleen de hoofdletters weggehaald; interpunctie verbeteren had ik weinig zin in...)

Ik heb nu het moment bereikt om mijn verhaal aan iedereen te vertellen,....
Te gek voor woorden ,ik ben al vanaf december 2015 bezig met tele2 een en al ellende,...
Allereerst kreeg ik mijn facturen met nog een andere klant op mijn factuur ik had die mevr,haar gegevens van adres tot banknr alles na vele telfoontjes met tele2 moest ik maar aangifte doen ik naar het politiebureau,..die vonden het echt vreemd van tele2 want die wisten dat de fout bij tele2 liguiteindelijk na vele telefoontjes en aangetekende brief werd ik gebeld 11-02-2016 door een medewerker van tele2 het zou snel opgelost worden,....en mijn onkosten terug krijgen van bellen en aangetekende brief,....dag later ben ik afgesloten en zo de hele maand febr. Omdat ik de rekeningen niet had betaald van de andere klant gek he tuurlijk betaal ik geen rekeningen van een onbekende die niet van mijn zijn,uiteindelijk naar telecombinatie winkel gegaan waar ik het abonnement ben aangegaan nadat ik zelf al totaal gestressd was met al het bellen naar tele2 steeds werd er goeds beloofd ik moest dit doen en dat[formulieren invullen] nogmaals ik had er totaal geen schuld aan alles lag bij tele2 ik was wel slim en bleef mijn rekeningen wel betalen uiteindelijk in de winkel op dinsdag 8 maart weer aangesloten jippie en de medewerker had tegen de winkelier gezegd ik krijg al mijn maanden die ik btaald heb terug en weer de onkosten van de aangetekende brief en de belkosten ik dacht dat is nog is service nog geen dag later krijg ik weer een sms van tele2 welkom de heraansluitkosten van 28 euro worden verekend bij volgend factuur pffff gaan we weer,....kreeg ik weer een rekening van tele2 van die andere klant dat ik 38,40 moest betalen anders word ik afgesloten met sms en brief kreeg ik dat medegedeeld en ja hoorrrr werd weer afgesloten hartkloppingen krijg ik ervan weer naar de winkel weer word ik aangesloten, en ja hoor je raad het al wederom krijg ik een faktuur met 45 je raad het al 17 euro abonnement en 28 euro aansluitkosten en mijn onkostenvergoeding nog steeds niet gehad nu hebben ze die eerdere rekening van mevr.p uit amsterdam weg gecrediteerd en zeggen ze dat dat mijn vergoeding is die 38,40 het moet niet gekker worden,...het is nu 20-05-2016 heb net weer gebeld het meisje aan de andere kant zegt tegen mij het is erg ingewikkeld mag ik u 2 min in de wacht zetten ja hoor zeg ze komt na 5 min terug en zegt doodleuk je moet en klachtenformulier invullen die heb ik al wat keren ingevuld en vergoedingsformulieren maar nergens reaktie op,..oja en ik moest terug naar de telecombinatie winkel want die vertelde mij over de vergoedingen die ik zou krijgen van tele2 ga volgende week naar de rechtswinkel begin nu op social media ,..ik wil er van af helemaallll het levert niet wat ik wil gewoon ,...bellen zonder afsluiting en aansluitingskosten is dat zo moeilijk en ik wil mijn geld terug,.....let op mensen dit duurt al vanaf 17 december 2015,..ik kan hier toch van af?