4G? Yep!
Dankzij ons 4G-only netwerk met landelijke dekking krijg je overal schandalig snel internet voor een genadeloos lage prijs. Omdat 4G de toekomst heeft, blijven we maximaal investeren in ons supermoderne netwerk. Zodat jij onbeperkt, ongeremd en ongehoord kunt youtuben, snapchatten en spotifyen.
Het gebruik van het ‘ouderwetse’ 3G wordt steeds minder. Daarom brengen we het dataverkeer over ons back-up 3G-netwerk stap voor stap terug. Bijvoorbeeld door de maximale internetsnelheid te verlagen. Wij willen onze aandacht namelijk helemaal aan ons 4G-netwerk kunnen geven, zodat we jou de beste gebruikservaring kunnen bieden.
Want zeg nou zelf: willen we supermodern 4G? Yep! Dus is jouw telefoon al klaar voor de toekomst?
Nou heb ik natuurlijk een paar vragen.
1. Hoe gaat zich dit in de praktijk uitvoeren? Naar wat voor snelheid wordt het verlaagt? Of wordt je automatisch sneller naar het 4G netwerk terug geworpen als gebruiker?
2. Nu jullie als Tele2 zijnde met T-mobile als alles verloopt zoals gepland samen wordem gevoegd is dit raar.. ik zou denken waarom zouden de kosten verlaagd dienen te worden en meer gebruikers te weren van het 3G netwerk van T-mobile als je straks als 1 bedrijf verder gaat en het 3G netwerk toch weer gaat gebruiken(als T-mobile net zoals vodafone 3G gaat uitfaseren i.v.m. 5G dan niet natuurlijk).
Als laatst zou ik graag jullie mening, Tele2 natuurlijk en de mede forummers willen weten.
Hoor graag van jullie!
Beste antwoord door Mark van Tele2
Wegens inactiviteit heb ik dit topic gesloten.
Bekijk origineel bericht