beantwoord

Tele 2 wijzigt mijn bundel niet

• 28 mei 2015
  • 1 reactie
  • 65 x bekeken

Hallo allemaal,

Een maand geleden was mijn mobiel defect en Tele 2 vertelde mij dat de reparatie 4-6 weken ging duren.
Ik had tijdelijk een mobiel zonder internet e.d., dus ik wijzigde mijn bundel naar onbeperkt bellen en 100 mb data.
Mijn mobiel werd echter na anderhalve week al teruggestuurd, derhalve was deze bundel niet meer nodig.

In de drie keer dat ik heb gebeld - een bandopname heb ingesproken - en mij beloofd werd dat ik binnen 40 minuten mijn oude bundel van 500 mb en 150 minuten bellen terug had - kwam ik bedrogen uit. Ik zit nog steeds met mijn 100 mb data, waar ik al een tijdje overheen zit.

Dus vandaar deze vraag van een teleurgestelde klant die zich niet serieus genomen voelt: Bij wie moet ik zijn met welke steekpenning om mijn oude bundel terug te krijgen aangezien ik telefonisch gewoon belazerd word?
icon

Beste antwoord door Velma van Tele2 31 mei 2015, 08:47

Hoi James,

Vervelend om te horen dat je je belazerd voelt! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik kijk graag voor je na wat er allemaal precies is gebeurd met je bundels. Zou je mij een privé bericht willen sturen met je NAW-gegevens en klantnummer? Je kan mij een privé bericht sturen door op mijn naam/foto te klikken en dan op bericht.

Fijn weekend,

Velma
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 4
Badge +5
Hoi James,

Vervelend om te horen dat je je belazerd voelt! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik kijk graag voor je na wat er allemaal precies is gebeurd met je bundels. Zou je mij een privé bericht willen sturen met je NAW-gegevens en klantnummer? Je kan mij een privé bericht sturen door op mijn naam/foto te klikken en dan op bericht.

Fijn weekend,

Velma