tele 2 is mijn telefoon kwijt

• 26 februari 2016
  • 8 reacties
  • 392 x bekeken

6 febr. Verlenging afgesloten bij tele 2.
7 febr. Samsung s6 edge ontvangen met simkaart.
Gedurende de eerste week veel uitval van netwerk en fotocamera veel fout meldingen.
Op zaterdag 13 febr. Gebeld met helpdesk dat telefoon niet goed was en wilde nieuw toestel.
Echter was ik niet binnen de termijn van 5 dagen om voor een nieuw toestel in aanmerking te komen.
Op 16 februari via helpdesk nogmaals verhaal voorgelegd, en ik kon geen aanspraak maken op een nieuwe telefoon, toen aangegeven dat ik mijn verlenging per direct wil beeindigen.
Nu was het ineens wel mogelijk om mijn telefoon retour te sturen en een nieuwe te krijgen. Dit is mondeling afgesproken.
Vervolgens pakket aangetekend en verzekerd verstuurd met track trace naar postbus 240
5201 ea s’Hertogenbosch.
Pakket is aangekomen op 17 febr. 4.56 uur.
Op vrijdag gebeld of mijn telefoon al was ontvangen, deze was in eerste instantie niet aangekomen volgens de medewerker. Na wat zoekwerk (track trace code en verzendadres te hebben doorgegeven)bleek hij toch te zijn aangekomen, maar bij de verkeerde afdeling. Ik zou spoedig een bericht krijgen.
Dinsdag 23 febr. Wederom gebeld met tele 2 waar mijn nieuwe telefoon bleef.
Echter weer hetzelfde verhaal telefoon is niet aangekomen, naar wederom wat zoekwerk was de telefoon onderweg van de ene naar de andere afdeling.
Vervolgens op woensdag 24 febr. Via de chathulp wederom gevraagd naar de status van mijn nieuwe telefoon. Wederom het antwoord telefoon is niet aangekomen, vervolgens heb ik weer mijn track trace code en verzendadres doorgegeven. En ook werd mij vertelt dat ik op eigen initiatief de telefoon had retour gestuurd…. Ik was sprakeloos. Dit was totaal niet het geval. Hoop dat alle gesprekken opgenomen zijn. De pakketcode word nu doorgezet naar het hoofdkantoor. vandaag vrijdag 26 febr. nog steeds geen enkele reactie van tele 2, zelfs geen ontvangst bevestiging. zijn er meer mensen met dit probleem?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Schijnbaar is alles koek en ei bij tele 2.
Reputatie 7
Badge +4
Je vraagt of er meer mensen zijn die een telefoon kwijt zijn bij Tele2? Nou? Nee, ik heb daar geen last van. Eigenlijk nog nooit gehad en inmiddels de afgelopen jaren wel een paar toestellen gehad.
Reputatie 7
Badge +5
De topic starter vraagt ook of er mensen zijn met hetzelfde probleem, niet naar mensen die daar geen problemen mee hebben Eric.
Reputatie 7
Badge +4
Zijn vraag was 'zijn er meer mensen met dit probleem?' En dan antwoord ik eigenlijk met "nee". Hij vraagt toch niet alleen naar een "ja" antwoord? Anders moet je geen vraag maar een stelling neerzetten zoals in zijn 2e post " alles is koek en ei bij Tele2".
Inderdaad Cypher, ben daar echt benieuwd naar. want ik krijg het gevoel dat dit wel eens heel lang kan gaan duren voor dat ik een nieuwe telefoon krijg opgestuurd van tele 2. terwijl mijn geretourneerde telefoon al bijna 2 weken geleden is opgestuurd. we achten af.
Tele 2, tot nu toe 1 bult elende... Zolang je geen klantenservice nodig hebt is het goed, maar zodra je de klantennservice nodig hebt, Ja dan is het een grote puinzooi, net zoals met de galaxy s6 edge actie, ik wacht nu al meer dan 2 weken op mijn telefoon, gewoon te zot voor woorden
ik weet natuurlijk niet of er meer mensen zijn met hetzelfde probleem, weet wel dat dit soort problemen opgelost dient te worden. Op dit klantenforum zijn behalve de medeklanten regelmatig ook moderators aanwezig en een van hen zal zich ongetwijfeld sterk gaan maken om dit voor je uit te zoeken mth005
Het probleem vann jeffedie is weer van een heel andere orde.
Heb je in je eigen topic al antwoord gekregen jeffedie?
Inmiddels weer contact gehad met tele 2. Pakket was niet aangekomen volgens tele 2. maar ik heb wel een bewijs van post nl waar een handtekening van ontvangst op staat. het hele verhaal ligt nu bij het OM(order manegement) zoals tele 2 dat noemt. en ze moeten mij voor 7 maart bericht doen. ook gelijk aangegeven dat ik mijn verlenging per direct wil beeindigen. dat was volgens de medewerker geen probleem. we wachten af tot 7 maart. word vervolgd.