beantwoord

Tele 2 abonnement met Huawei Nexus 6P

• 22 november 2015
  • 15 reacties
  • 1903 x bekeken

Ik zou graag mijn abonnement bij Tele 2 verlengen omdat ik een tevreden klant ben, zeker na de laatste dataverdubbelingsactie. Dit abonnement raak ik niet graag kwijt. En mocht dat wel zo zijn bij verlengen dan vind ik de 1,5 GB plus onbeperkt bellen ook aantrekkelijk.

Het toestel dat ik wil is de Huawei Nexus 6P, dit toestel kan ik op gerenommeerde webshops als pdashop en belsimpel echter niet i.c.m. met een Tele 2 abonnement bestellen. Gaat dit in de toekomst nog veranderen? Ik zou het jammer vinden om hierdoor over te moeten stappen naar een ander netwerk namelijk.

MVG

Kevin
icon

Beste antwoord door Lucky Nilis 23 november 2015, 16:04

Als ik het goed heb gelezen blijken alleen de toestellen die op deze pagina staan nog verkrijgbaar te zijn met een Tele2 abonnement:

http://www.algebeld.nl/telefoons/huawei/nexus-6p-32gb-black/?utm_source=daisycon&utm_medium=affiliate&utm_campaign=datafeeds

Waarschijnlijk vanwege het feit dat toestellen ook bellen over 4G van Tele2 moeten gaan ondersteunen....

Geen Huawei, Motorola, etc. Enorm jammer!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

15 reacties

Heel graag reactie op bovenstaande, ik zou het ook graag willen weten.:D
Reputatie 6
Badge +1
www.foon4u.nl
Reputatie 6
Badge +1
Goedkoopste abo is dan 34 p/m
Als ik het goed heb gelezen blijken alleen de toestellen die op deze pagina staan nog verkrijgbaar te zijn met een Tele2 abonnement:

http://www.algebeld.nl/telefoons/huawei/nexus-6p-32gb-black/?utm_source=daisycon&utm_medium=affiliate&utm_campaign=datafeeds

Waarschijnlijk vanwege het feit dat toestellen ook bellen over 4G van Tele2 moeten gaan ondersteunen....

Geen Huawei, Motorola, etc. Enorm jammer!
www.foon4u.nl

Zal een fout op de website zijn..... Op geen enkele andere site is de Nexus te verkrijgen icm met Tele 2. Voor nog maar een kleine selectie telefoons kun je terecht bij Tele2.....
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb eens zitten zoeken naar wat Huawei gaat doen met VOLTE, Dat is iets wat heel belangrijk is voor Tele2. Huawei loopt enorm achter met deze nieuwe ontwikkelingen, geen VOLTE, geen voWIFI.. Alleen snelle data (CAT-6) gaan ze mogelijk maken. Misschien dat ze eerst de Qualcomm's en Samsungs van deze wereld de boel willen laten ontwikkelen en dan copy/paste naar hun chineese product toepassen.. Dit doen al die chineese merken 🙂
Reputatie 7
Badge +5
LOL, en dat bij een bewering van Tele2 dat bellen Voltooid Verleden Tijd zou zijn.
Bellen in HD is de nieuwe norm ;)

Moet wel zeggen, dat lijstje VoLTE iPhones word je ook niet vrolijk van, Tele2 en Apple producten gaan niet samen zonder slag of stoot.
Reputatie 7
Badge +4
Apple gaat wel VOLTE ondersteunen. De retailers die voor Tele2 abonnementen verkopen mogen dus wel Apple toestellen aanbieden.
Reputatie 6
Badge +1
www.foon4u.nl

Zal een fout op de website zijn..... Op geen enkele andere site is de Nexus te verkrijgen icm met Tele 2. Voor nog maar een kleine selectie telefoons kun je terecht bij Tele2.....

Dat is een aanname en geen feit. Bellen geeft zekerheid.
Reputatie 6
Badge +1
Via die site kan de Nexus 6P met Tele2 in de winkelmand gelegd worden.
Reputatie 7
Badge +5
Dat begrijp ik Eric, Tele2 verkoopt ze zelf ook onder de toonbank dus dat is het probleem niet, probleem is dat Tele2 géén ondersteuning krijgt van Apple.
Dan kun je nog zo'n mooi VoLTE netwerk hebben, de zwakste schakel is en blijft een Apple product i.c.m. Tele2 diensten.
Ik heb eens zitten zoeken naar wat Huawei gaat doen met VOLTE, Dat is iets wat heel belangrijk is voor Tele2. Huawei loopt enorm achter met deze nieuwe ontwikkelingen, geen VOLTE, geen voWIFI.. Alleen snelle data (CAT-6) gaan ze mogelijk maken. Misschien dat ze eerst de Qualcomm's en Samsungs van deze wereld de boel willen laten ontwikkelen en dan copy/paste naar hun chineese product toepassen.. Dit doen al die chineese merken :)

Bedankt voor je uitleg!

Mocht ik een Nexus 6P los kopen en mn abonnement bij Tele2 verlengen (sim only), verwacht je dan wel dat ik de aankomende jaren kan blijven bellen over het Tele2 netwerk?
Via die site kan de Nexus 6P met Tele2 in de winkelmand gelegd worden.

Heb ik ook gezien. Het is het proberen waard. Jammer genoeg liggen de prijzen wel wat hoger. De vergelijking kan ik maken omdat voor de release van de Nexus 6P het wel mogelijk was om bij meerdere webshops (coolblue, belsimpel) de Nexus 6P i.c.m. een Tele2 abonnement te nemen. Dat was toen Tele2 de plannen over hun nieuwe 4G netwerk nog niet had gecommuniceerd.

Maar goed, beter iets dan niets... Toch denk ik dat ik moet gaan overstappen naar een ander netwerk.
Reputatie 7
Badge +4
Je kan altijd via 3G blijven bellen, zo is de huidige implementatie bij alle operators. 4G telefoons = data over 4G en bellen over 3G.
Je kan altijd via 3G blijven bellen, zo is de huidige implementatie bij alle operators. 4G telefoons = data over 4G en bellen over 3G.

Dankjewel! Los kopen is dus zeker een optie... Ik vind echter 650 - 700 euro wel erg veel om 1 keer af te rekenen, doe dat liever gespreid (mits het over 24 maanden dan niet veel meer is dan dat bedrag). Wil per maand niet meer dan 25 - 30 euro kwijt zijn met max 200 - 250 euro bijbetalen.

Hollandsnieuwe geeft nu de beste kortingen...echter ligt de internetsnelheid daar nog erg laag.....