Tegemoetkoming geen netwerk mogelijk in VS

  • 10 May 2022
  • 6 reacties
  • 83 x bekeken

Hoi Marciano,

 

Jammer dat het een onoplosbaar probleem blijkt. Ik heb voor €35 een verre landen bundel aangeschaft en voor €38.70 een Amerikaanse simkaart met data. Begrijp ik dat jullie dit beiden vergoeden?

 

 

Marciano van Tele2 1 jaar geleden

Hey Naomi, ja dat is zeker niet fijn! Ik heb je account er nog eens bijgepakt en ik zie dat je de Verre Landen Bundel Groen L hebt aangeschaft voor €30. Hoe kom je bij €35? Echter zie ik dat deze nu ook grotendeels gebruikt is en dat je nog 456MB van de 2000MB over hebt. Ik kan deze bundel daarom niet meer vergoeden, maar ik ben blij om te zien dat het toch werkt!

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Naomi, ja dat is zeker niet fijn! Ik heb je account er nog eens bijgepakt en ik zie dat je de Verre Landen Bundel Groen L hebt aangeschaft voor €30. Hoe kom je bij €35? Echter zie ik dat deze nu ook grotendeels gebruikt is en dat je nog 456MB van de 2000MB over hebt. Ik kan deze bundel daarom niet meer vergoeden, maar ik ben blij om te zien dat het toch werkt!

Hoi Marciano. Dat is inderdaad een verre landen bundel die ik had aangeschaft met een iphone XS. Die iphone kon wel gebruikmaken van 3G. Die telefoon ging helaas kapot, waardoor ik een nieuwe moest kopen. Mijn nieuwe iphone 13 kan de instelling 3G niet en jullie bieden geen netwerk boven 3G. Daarom kan ik niets met de oude of een nieuwe verre landen bundel. Ik begrijp dat de oude bundel niet vergoed wordt, aangezien ik die heb kunnen gebruiken. Maar je sprak eerder wel van een tegemoetkoming omdat Tele2 me nu geen netwerk kan bieden in Amerika op de iphone 13. Je had het over een vergoeding voor een Amerikaanse simkaart, omdat ik die moet kopen doordat Tele2 geen netwerk biedt. Daar hoor ik graag meer over. 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Naomi, thanks voor de uitleg! Ik las inderdaad iets over een iPhone die kapot ging. Ik kan de Verre Landen Bundel niet vergoeden, maar ik mag inderdaad wel een vergoeding invoeren voor de Amerikaanse simkaart. Hier zit een max aan van €35, dus die heb ik zojuist voor je ingevoerd. Je zal deze terugvinden op je volgende factuur (niet meer die van deze maand gok ik, maar die van volgende maand). 

Ik hoop dat je alsnog goed kunt werken en dat je een goed verblijf hebt daar! 😊

Aha! Zo kwam ik dus aan die 35 euro. Dank voor de tegemoetkoming. Ik vraag me alleen af: hoe werkt dat dan? Wordt de 35 euro afgetrokken van de kosten voor mijn reguliere abonnement plus de verre landen bundel?

Reputatie 7
Badge +12

Er komt een creditfactuur en die wordt verrekend met 1 van de komende factuur betalingen.

Super, bedankt. Dan zie ik dat tegemoet.

Reageer