beantwoord

Tefoon komt binnen zonder geluid

• 21 april 2018
  • 11 reacties
  • 305 x bekeken

Komt regelmatig voor dat mijn telefoon is overgegaan zonder dat dit hoorbaar is geweest. Hierdoor wirdt dit gesprek door mij gemist.
Hoe kan dit ? Komt regelmatig voor??
Wie weet een oplossing???
Is bijzonder vervelend als je gesprekken mist!!
icon

Beste antwoord door Malamute 22 april 2018, 12:23

Klopt eric, dat is bij de meeste telefoons zo, ben het 1 of 2 keer tegengekomen, waarschijnlijk bij custom android roms dat je een extra optie had om dat te doen.
Bij mijn huidige Lumia telefoon werkt het i.d.d. zoals je beschrijft en zit er geen extra optie op.

Laterna, die optie zit niet bij alle telefoons op dezelfde plek, bij mijn telefoon zit hij onder instellingen, extra's en dan tabblad verbeteringen.
Wat voor telefoon heb je?
En als je die optie niet hebt kan het i.i.g. daar niet aan liggen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 7
Badge
Het komt regelmatig voor zeg je dus het is niet altijd zo?
Om welke telefoon gaat het? Heb je die bij Tele2 aangeschaft?
Probeer eens met een andere beltoon ......
Wat ook nog kan is je telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen (wel even eerst backup maken .)
Als dat allemaal niet helpt kun je reparatie aanvragen via klantenservice.

https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/telefoon-laten-repareren/
Reputatie 4
Badge +2
Je hebt niet toevallig de functie stil bij omdraaien telefoon aanstaan, dan gaat hij niet over als je je telefoon met het beeldscherm naar beneden ergens neerlegt.
Je hebt niet toevallig de functie stil bij omdraaien telefoon aanstaan, dan gaat hij niet over als je je telefoon met het beeldscherm naar beneden ergens neerlegt.

Goede morgen 1e dank voor uw bericht.
Functie zoals door u boven geschreven ...waar vind ik deze info exact?? Stil bij omdraaien??
Reputatie 7
Badge +4
Stil bij omdraaien ken ik alleen dat als de telefoon gaat bellen en je draait hem dan op dat moment de telefoon stopt met overgaan. Kijk even naar de eerste reactie op jouw vraag.
Reputatie 4
Badge +2
Klopt eric, dat is bij de meeste telefoons zo, ben het 1 of 2 keer tegengekomen, waarschijnlijk bij custom android roms dat je een extra optie had om dat te doen.
Bij mijn huidige Lumia telefoon werkt het i.d.d. zoals je beschrijft en zit er geen extra optie op.

Laterna, die optie zit niet bij alle telefoons op dezelfde plek, bij mijn telefoon zit hij onder instellingen, extra's en dan tabblad verbeteringen.
Het komt regelmatig voor zeg je dus het is niet altijd zo?
Om welke telefoon gaat het? Heb je die bij Tele2 aangeschaft?
Probeer eens met een andere beltoon ......
Wat ook nog kan is je telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen (wel even eerst backup maken .)
Als dat allemaal niet helpt kun je reparatie aanvragen via klantenservice.

https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/telefoon-laten-repareren/

Esther,

Telefoon en abonnement bij Tele 2 Merk is een IPhone 6S
Vast bedankt
Laterna

Eric
Telefoon is IPhone 6S
Extra's en verbeteringen komen niet voor bij de IPhone
Sorry
Vast bedankt voor de hulp
Laterna
Reputatie 6
Badge
Hi Laterna,

Heb je al met mensen gesproken die je gebeld hadden? Waar ik wel benieuwd naar ben is of de telefoon overgaat en zo ja: hoe lang. Ook is het wel interessant of zij zelf de verbinding verbreken of dat automatisch gebeurd.

Is er een doorschakeling actief? (of gebruik je de voicemail?)

En ik durf het bijna niet te vragen maar zie je een rood maantje boven in je scherm? 🙂
Hallo Frenk,
Aantal op dit forum heeft getracht mij van oplossingen te voorzien Helaas is dat nog echt gelukt.
Doordat bij overgaan er geen geluid was is dus ook moeilijk te constateren waar het precies aan ligt.De Enige constatering die ik heb is met een familielid en een makelaarskantoor die jl vrijdag geprobeerd had om mij te bereiken. Ivm interesse woning. Domper dat ik na sluitingstijd pas gekeken heb datvervwrl degelijk 2 x getracht is mij te bereiken. Nu moet ik dit maandag zien op te losssn.
Voice mail makelaar was wel ingesproken .. ik heb zelf te laat pas gekeken.
Geen rood maantje boven in scherm?
Vast dank voor de interesse
Ik hoop echter op een oplossing
Mvg Laterna
Reputatie 7
Badge +1
Zou je kunnen testen door verschillende mensen je te laten bellen? Liefst ook op totaal verschillende tijden. Ben benieuwd of het bij elk nummer altijd zo is of dat er verschillen bestaan. En zou je jezelf ook eens via whatsapp kunnen laten bellen om te kijken of je het toestel dan wel overgaat?
Goed idee Dat ga ik uitvoeren THANKS