beantwoord

Te veel factuur

• 24 februari 2015
  • 1 reactie
  • 125 x bekeken

Hoi,

Ik heb een Sim only abonnement en ik heb een LG G3. In December heb ik korting aangeboden gekregen in plaats van €10,- per maand voor 500mb en 100 bel/sms mocht ik in het nieuwe jaar €8,50 ervoor betalen. Vorig jaar was er altijd netjes 10 euro eraf geschreven of er werd netjes aangegeven hoeveel ik buiten de bundel zat, maar nu staat er dat ik 9 euro betaal of meer en dat er nog btw bijkomt en andere kosten en verschilt dat elke keer. Nu heb ik een factuur van 18.50 maar ik kan me niet voorstellen dat ik zoveel buiten mijn bundel zit. Ik wil hierbij ook nog even zeggen dat ik de app waardeloos vind, loopt heel veel achter met dagen en zo is het elke keer weer een verrassing hoeveel mb of belminuten er weer bij zijn gekomen,ik krijg ook geen meldingen over belminuten,maar alleen van mijn mb's. Worden er ook belminuten ervan afgehaald als iemand jouw telefoontje weigert?

Met vriendelijke groet,
Ashley de Looff
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 27 februari 2015, 17:30

Hoi Ashley!

Bedankt dat je jouw vraag op het forum stelt.

Ik snap dat je het vervelend vindt wanneer je geen real time inzicht hebt in je belkosten. Helaas kan ik daar niets aan veranderen. Er worden kosten in rekening gebracht op het moment dat er een verbinding tot stand komt. Doorgeschakeld worden naar een voicemail valt daar ook onder. Daarnaast is het zo dat je verbruik naar boven wordt afgerond op hele minuten. Wanneer je een bepaalde grens bereikt hebt met data krijg je een waarschuwing. Het zou dus niet kunnen zijn dat je onverwachts over je databundel gaat.

- Heb je jouw factuur al ingezien? Waar staan deze extra kosten?
- Hoe lang heb je dit abonnement al. Spreek je over december 2014 of 2013?
- Via deze pagina kan je lezen hoe je factuur is opgebouwd.

Ik hoor het graag van je!

Groetjes Maurice
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Badge +4
Hoi Ashley!

Bedankt dat je jouw vraag op het forum stelt.

Ik snap dat je het vervelend vindt wanneer je geen real time inzicht hebt in je belkosten. Helaas kan ik daar niets aan veranderen. Er worden kosten in rekening gebracht op het moment dat er een verbinding tot stand komt. Doorgeschakeld worden naar een voicemail valt daar ook onder. Daarnaast is het zo dat je verbruik naar boven wordt afgerond op hele minuten. Wanneer je een bepaalde grens bereikt hebt met data krijg je een waarschuwing. Het zou dus niet kunnen zijn dat je onverwachts over je databundel gaat.

- Heb je jouw factuur al ingezien? Waar staan deze extra kosten?
- Hoe lang heb je dit abonnement al. Spreek je over december 2014 of 2013?
- Via deze pagina kan je lezen hoe je factuur is opgebouwd.

Ik hoor het graag van je!

Groetjes Maurice