beantwoord

Te veel betaald voor abonnement

• 20 maart 2019
  • 11 reacties
  • 520 x bekeken

Hallo,

Zojuist kreeg ik mijn factuur, ik betaal normaal altijd 14,21 maar deze keer moest ik 18,25 betalen.
Vorige maand heb ik mijn abonnement voor 1 maand veranderd naar alles maximaal omdat ik toen ging verhuizen en geen internet had, ik heb het toen meteen weer teruggezet naar 5gb en 100 bel/sms. Nu staat er in mijn factuur dat ik unlimited belminuten gehad heb terwijl ik dit helemaal niet aangezet heb.
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 21 maart 2019, 12:28

Hallo Sheila,

Een upgrade gaat direct in en een downgrade vanaf de eerst volgende maand. Dus heb jij in januari je bundels verhoogd en meteen weer teruggezet dan had dit per 01 februari weer aangepast moeten worden.
Kies je hierbij voor unlimited data dan is dit altijd in combinatie met een unlimited bel/sms bundel.

Ik heb even naar jouw abonnement gekeken en het is correct zoals jij het hebt gedaan. Je bundels zijn per 01 februari ook weer aangepast echter hebben wij voor de maand februari per abuis nog wel je bel/sms 100 bundel voor de prijs van een unlimited bundel in rekening gebracht.

Uiteraard excuses hiervoor. Ik heb dit meteen voor je gecorrigeerd en het verschil in kosten wordt op je volgende factuur weer in mindering gebracht.

Met vriendelijke groet,
Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Is alles maximaal niet onbeperkte bundel? Heb je bericht gehad dat je abonnement weer verlaagd is.
De factuur gaat over de vorige maand (februari) neem ik aan?
ja alles maximaal is onbeperkte bundel, dit heb ik 1 maand gehad en betaald. ik heb alles diezelfde dag weer normaal gezet omdat het dan vanaf volgende maand normaal is (dus in februari alles weer normaal). En ik heb hier ook een mail van gekregen idd, dat ik weer 100belminuten en 5gb heb. zo staat dit ook in mijn app
Reputatie 7
Badge +2
Wanneer heb je precies je abonnement geüpgraded en wanneer weer gedowngraded
ik heb alles diezelfde dag weer normaal gezet
Reputatie 7
Badge +2
Goed dat had ik ook gelezen, maar dat beantwoordt de vraag niet, wanner was die dag ? Want dat staat nergens duidelijk in je post en is wel een cruciale informatie, daarom mijn vraag....

Want je je OP zeg je het volgende:

Vorige maand heb ik mijn abonnement voor 1 maand veranderd naar alles maximaal omdat ik toen ging verhuizen

In je antwoord op de commentaar van @WhTurner zeg je

(dus in februari alles weer normaal).

Als je vorige maand je abonnement aangepast hebt zoals je het in de OP zegt, dan klopt dat de factuur dat je nu krijgt hoger is, die factuur is namelijk van periode 1/2 tot en met 28/2

Als je abonnement in januari aangepast is en weer gelijk terug gezet zodat je in februari weer je normale bundel hebt, dan moet dat verder onderzocht worden door een moderator.
Ooh zo, 8 januari heb ik het veranderd en ook de mail gekregen dat het weer goed is terug veranderd
Reputatie 7
Badge +2
Dan heb je inderdaad al in februari betaalt voor deze periode, zorg dat je klant gegevens ingevuld staan in je profiel zodat een moderator hiermee aan de slag kan.
Ja heb ik, bedankt
Reputatie 2
Badge
Hallo Sheila,

Een upgrade gaat direct in en een downgrade vanaf de eerst volgende maand. Dus heb jij in januari je bundels verhoogd en meteen weer teruggezet dan had dit per 01 februari weer aangepast moeten worden.
Kies je hierbij voor unlimited data dan is dit altijd in combinatie met een unlimited bel/sms bundel.

Ik heb even naar jouw abonnement gekeken en het is correct zoals jij het hebt gedaan. Je bundels zijn per 01 februari ook weer aangepast echter hebben wij voor de maand februari per abuis nog wel je bel/sms 100 bundel voor de prijs van een unlimited bundel in rekening gebracht.

Uiteraard excuses hiervoor. Ik heb dit meteen voor je gecorrigeerd en het verschil in kosten wordt op je volgende factuur weer in mindering gebracht.

Met vriendelijke groet,
Petra
Bedankt
Reputatie 2
Badge
Graag gedaan Sheila, omdat het is opgelost ga ik het topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra