beantwoord

Te laat betaald; afgesloten

  • 24 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 193 x bekeken

Ik heb door de vakantieperiode helaas te laat betaald nadat de automatische incasso niet gelukt is.

Inmiddels zouden alle rekeningen voldaan moeten zijn, echter ben ik toch afgesloten. De laatste betaling is door mij op woensdagochtend 23-8 gedaan, echter in de nacht van woensdag 23 op donderdag 24 augustus ben ik toch afgesloten...

Kan dit aub hersteld worden?

Bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Rena Chan 24 augustus 2017, 07:19

Als je niet via ideal hebt betaald, dan duurt het wat langer.

Stuurt een betalingsbewijs hier: https://www.tele2.nl/klantenservice/betalingsbewijs/ om her proces te versnellen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Als je niet via ideal hebt betaald, dan duurt het wat langer.

Stuurt een betalingsbewijs hier: https://www.tele2.nl/klantenservice/betalingsbewijs/ om her proces te versnellen.
Ik heb het formulier ingevuld maar ik kan geen Verzend knop vinden om het te versturen ?

Kan ik de gegevens mailen?
Heb het formulier alsnog in kunnen vullen. Is verstuurd. Hoop dat dit snel opgelost kan worden.
Badge
Goed dat je zo snel gehandeld hebt. Zelf kan ik de betaling nog niet zien,
maar dit zal zo snel mogelijk verwerkt worden.

Groetjes, Kim
Badge
Alles is inmiddels verwerkt en dit topic zal gesloten worden.
Als je nog andere vragen hebt kun je een nieuw topic openen.

Groetjes, Kim