beantwoord

tariefswijziging simonly100 abonnement

ik kreeg een email met de mededeling dat het tarief verhoogd gaat worden van 13 naar 14 euro. Op de website staat dat het tarief van 3 naar 4 euro wijzigt. Ik betaal zelf 2,48 euro voor mijn simonly100, wat ga ik nu per 16 augustus betalen?

icon Beste antwoord door WhTurner 15 juli 2015, 19:18

Hallo 06****, waarom gebruik je je 06nummer als inlognaam? Dat is erg onverstandig i.v.m. privacy!!
Bedenk een andere naam en vraag of een van de moderatoren je inlognaam wil wijzigen.

2 euro 48 is excl BTW, dat is 3 euro exact inclusief!

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 Reacties

Hallo 06****, waarom gebruik je je 06nummer als inlognaam? Dat is erg onverstandig i.v.m. privacy!!
Bedenk een andere naam en vraag of een van de moderatoren je inlognaam wil wijzigen.

2 euro 48 is excl BTW, dat is 3 euro exact inclusief!
Reputatie 6
Badge +5
Is een mooie puzzel van Tele2..:?. Ik heb geen idee. 😃

Maar wat anders. Er word als je een forumnaam aanmaakt gezegd dat je geen
06 nummer moet gebruiken. Dit is een openbaar forum nietwaar. Je kunt alvast
aangeven wat voor naam je wilt gebruiken, dan word dit door een moderator
van Tele2 wel aangepast. 🙂
Als het goed is zien jullie mijn gebruikersnaam nu niet meer, bedankt voor de mededeling!
Reputatie 7
Hoezo dan?? Dat kun je niet zelf wijzigen, vandaar dat collega WhTurner zei Bedenk een andere naam en vraag of een van de moderatoren je inlognaam wil wijzigen. Voor de duidelijkheid: Die vraag moet je dus stellen in dit topic.
06******** schreef:

Als het goed is zien jullie mijn gebruikersnaam nu niet meer, bedankt voor de mededeling!

Reputatie 7
Badge +5
Nou breekt mijn klomp, dus jullie zijn wél collega's 😳
Reputatie 7
Ja, WhTurner en ik zijn collega's 🙂 Bij Tele2 uiteraard. Ik ben een inKochnito schaap, zoals Jip en Janneke altijd zeggen 🙂 en ik krijg een bonus van hier tot Günther om hier op het forum mijn Gouden bijdragen te plaatsen!