superslecht bereik, mobiel en 4g

  • 3 August 2020
  • 31 reacties
  • 2613 x bekeken

Ik ben al een tijd klant, onbeperkt bellen en 4G, en was redelijk goed tevreden over de het bereik maar sinds kort heb ik echt super slecht bereik in Hoofddorp. Dat is niet zo fijn voor mn business. Hoe kunnen we dat verhelpen? Is dit bij iemand bekend?En ik wil geen wifi bellen. 


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

31 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @fjdehaas,

Bedankt voor het checken van jouw instellingen en het aanvullen van jouw accountgegevens. Dit is altijd de eerste stap richting een verbetering van jouw verbinding!
Ik ben gelijk op onderzoek uitgegaan wat er nu precies aan de hand is. De technische afdeling heeft mij de volgende update gegeven.

Er zijn bij jou in de regio Hooffddorp werkzaamheden gepland voor problemen met het netwerk.

Geplande start- en einddatum: Tue 01.Sep 22:00  Wed 02.Sep 10:00

Kans op verstoring op bellen en internet door geplande werkzaamheden

Problemen met:2G, 3G, 4G

Nu hoop ik dat daarmee jouw verbinding weer verbeterd wordt. To be continued! Als je vragen hebt dan hoor ik het graag. Ik sta voor je klaar! :muscle:

@Cas van Tele2 @pipodeclown hartelijk dank voor jullie professionele responses. Wel hoop ik dat het hiermee is opgelost natuurlijk.. 

 

@eric lees goed!!

"Er zijn bij jou in de regio werkzaamheden gepland voor problemen met het netwerk.

Problemen met:2G, 3G, 4G"
Reputatie 7
Badge +12

@Cas van Tele2 @pipodeclown hartelijk dank voor jullie professionele responses. Wel hoop ik dat het hiermee is opgelost natuurlijk.. 

 

@eric lees goed!!

"Er zijn bij jou in de regio werkzaamheden gepland voor problemen met het netwerk.

Problemen met:2G, 3G, 4G"

 

Dat was 1 van de eerste vragen. Heb je het op beperkte schaal of overal. Dat laatste duidt niet op een lokale storing. Het eerste kan een storing of wachten op een upgrade zijn. Dat laatste is dus het geval. Afwachten dus.

Tuurlijk eric je hebt helemaal gelijk 🤣

Reputatie 7

We bedoelen het allemaal goed op het forum, als klanten kunnen we niet in de systemen kijken. De optie van werkzaamheden was genoemd, maar het is voor ons klanten natuurlijk niet bekend waar en wanneer deze werkzaamheden precies plaatsvinden. Cas kan dit wel en hopelijk is het snel opgelost 🤡

uiteraard pipo, jij hebt ook gelijk, nogmaals bedankt voor je response 😉