beantwoord

Studie buitenland

• 11 juli 2016
  • 1 reactie
  • 68 x bekeken

Goedemiddag!

Over 1.5 maand vertrek ik voor mijn studie voor een half jaar naar het buitenland. Mijn oude abonnement loopt deze maand af en ik wil graag een nieuwe afsluiten bij Tele2. Nu zou het natuurlijk zonde zijn om komend half jaar aan een dure bundel vast te zitten die ik niet kan gebruiken in het buitenland.

Wat is handig om te doen en wat zijn de mogelijkheden wat betreft abonnementen? Is het handig om een kleine bundel aan te schaffen? En is het bijvoorbeeld mogelijk om bij terugkomst in NL deze bundel te vergroten? Dat zou natuurlijk ideaal uitkomst bieden.

Ik zou jullie hulp erg waarderen!!
icon

Beste antwoord door eric 11 juli 2016, 16:52

Je kunt verlengen naar een 100 min en 1 GB bundel, dat is het minimum van 10 euro per maand voor een sim only.
Dan kun je wel je sim (in noodgevallen) gebruiken. Als je binnen de EU blijft kun je zelfs nog redelijk goedkoop doorgaan met je eigen sim. (10 euro voor 1 GB voor een maand en gratis gebelt worden)

www.tele2.nl/verlengen kun je het nu al gelijk regelen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Je kunt verlengen naar een 100 min en 1 GB bundel, dat is het minimum van 10 euro per maand voor een sim only.
Dan kun je wel je sim (in noodgevallen) gebruiken. Als je binnen de EU blijft kun je zelfs nog redelijk goedkoop doorgaan met je eigen sim. (10 euro voor 1 GB voor een maand en gratis gebelt worden)

www.tele2.nl/verlengen kun je het nu al gelijk regelen.