Storing MijnTele2

• 26 augustus 2015
  • 21 reacties
  • 471 x bekeken

Hallo,

ook hier al meerdere malen geprobeerd om in te loggen want niet lukt. En als ik er wel in ben kan hij geen gegevens ophalen.
Wachtwoord al opnieuw gedaan maar kom niet verder. Omdat er meerdere mensen dit probleem en het antwoord was een prive bericht sturen heb ik dit ook al gedaan naar Ben maar ook daar geen antwoord.
Hoop nu wel iets van jullie te horen.
Groetjes Marion

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

21 reacties

Badge +4
Hoi Marion,

Het is niet de bedoeling onaangekondigd de moderatie privéberichten te sturen. Als we dat namelijk zouden toelaten komen we totaal niet meer aan ons werk toe.
Op was een storing met MijnTele2 waardoor klanten niet konden inloggen. Deze moet inmiddels opgelost zijn. Werkt het bij jou ook weer?

Groetjes Maurice
Reputatie 7
Dus als iemand van te voren zegt: "Ik ga de moderatie een privé bericht sturen" dan is dat wel OK, want dan is het immers aangekondigd?
Het is niet de bedoeling onaangekondigd de moderatie privéberichten te sturen.
Hoi Maurice,

ik kan nog steeds niet inloggen, hij zegt dat gegevens niet kloppen. Als ik dan mijn wachtwoord aanpas en verander klopt het daarna nog steeds niet.
Mijn account is al geactiveerd, dat kon ik ook niet opnieuw doen. Hij heeft het namelijk wel gedaan.
Groetjes Marion
Hoi Maurice,

ik kan nog steeds niet inloggen, hij zegt dat gegevens niet kloppen. Als ik dan mijn wachtwoord aanpas en verander klopt het daarna nog steeds niet.
Mijn account is al geactiveerd, dat kon ik ook niet opnieuw doen. Hij heeft het namelijk wel gedaan.
Groetjes Marion

En ik heb ook de app er al vanaf gegooid en opnieuw geinstalleert.
Nee kan nog steeds niet inloggen, zou fijn als ik weet hoeveel minuten ik nog heb voor de maand om is.
Badge +4
Dus als iemand van te voren zegt: "Ik ga de moderatie een privé bericht sturen" dan is dat wel OK, want dan is het immers aangekondigd?

@jlthkoch,
Ik geloof dat je prima weet wat ik daar mee bedoel toch? ;)

Speciaal voor jlthkoch zal ik mijn eerdere bericht nader toelichten. Op het moment dat wij een privébericht niet zelf geïnitieerd hebben zullen we niet reageren.
Badge +4
Marion zou je me middels een privébericht je volledige NAW-gegevens (dus naam, adres en woonplaats), je klantnummer en je geboortedatum willen sturen? Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en dan voor bericht te kiezen (paars kader). Ik zal dan in de systemen kijken hoe het zit!
Zou je hier ook willen vermelden waar jij mee probeert in te loggen? Wachtwoord hoef ik niet te weten, alleen het e-mailadres dat je gebruikt als gebruikersnaam.

We komen er dan samen wel hoor! :D

Groetjes Maurice
Reputatie 7
Uiteraard weet ik dat, maar het is handig als je correct aangeeft wat je bedoeld. Die toelichting is uiteraard (voor mij) niet nodig, ik geloof dat jij dat prima weet ;)

@jlthkoch,

Speciaal voor jlthkoch zal ik mijn eerdere bericht nader toelichten.
Reputatie 5
Badge +3

@jlthkoch,

Speciaal voor jlthkoch zal ik mijn eerdere bericht nader toelichten. Op het moment dat wij een privébericht niet zelf geïnitieerd hebben zullen we niet reageren.

;):$
Reputatie 7
Waar lach je nu om, onderquoter?
Reputatie 5
Badge +3
Je bent de enige hier die bovenquote in dit topic, zelf moderator Maurice doet aan 'onder quoten.
Ik lach om de gevatte reactie van Maurice, dat hij speciaal voor jouw nog even wat uitlegde,..No offence
Reputatie 7
Dus als anderen verkeerd quoten dan gaan we het allemaal maar doen? Maar ja, jij weet nu eenmaal niet beter.

Verder hoeft er niet speciaal iets voor mij uitgelegd te worden. Maurice kan beter wat zorgvuldiger worden met het plaatsen van zijn berichten.
Reputatie 7
Badge +5
http://www.leerquoten.nl/ :8
Badge +4
Hoi Marion,

Dank je wel voor het versturen van de gegevens. Geen probleem dat je het klantnummer niet bij de hand hebt.
Zou je dan alleen nog ter verificatie je geboortedatum willen sturen? Dan kan ik het uitzoeken voor je!

Groetjes Maurice
Reputatie 5
Badge +3
Deze versie spreekt me wel aan: In tekst formaat (download-vriendelijk formaat)
Dus er onder ;):D:8
Reputatie 7
Ja die versie spreekt jou vast wel aan. Gelukkig zijn er ook veel versies die wél correct aangeven hoe er gequote moet worden.....
Deze versie spreekt me wel aan: In tekst formaat (download-vriendelijk formaat)
Dus er onder ;):D:8
Reputatie 5
Badge +3
Maurice van Tele2 zal heus wel weten hoe er gequote moet worden, dus dat vind ik een goed voorbeeld.
Dat jij je daar weer druk om maakt, zal me een r,.. roesten 🆒
Onder of boven, wat maakt het uit.
Blijf liever on-topic zodat de TS geholpen kan worden 😃
Reputatie 5
Badge +3
Onder of boven, wat maakt het uit.
Blijf liever on-topic zodat de TS geholpen kan worden :D

Zo is dat, Maurice gaat het uitzoeken.
Reputatie 7
Waarom denk je dat?? Wat jij al dan niet belangrijk vindt doet niet ter zake.
Maurice van Tele2 zal heus wel weten hoe er gequote moet worden, dus dat vind ik een goed voorbeeld.
Dat jij je daar weer druk om maakt, zal me een r,.. roesten 🆒
Badge +4
Heren, blijven we respectvol jegens elkaar alsjeblieft? Dat is voor iedereen leuker.
Ik heb enkele berichten verwijderd die niet door de beugel konden mijns inziens.

@MarionvanVliet:
Ik heb helaas nog niet de extra gegevens van je ontvangen.
Zodra ik deze binnen heb ga ik voor je aan de slag.
Laat het me weten alsjeblieft.

Groet,
Maurice