stopzetten abonnement zonder te bellen

• 26 september 2019
  • 6 reacties
  • 270 x bekeken

Beste Tele2,

Ik ben voor een tijd in het buitenland. Graag wil ik mijn abonnement stopzetten. Ik wil hiervoor niet bellen, want ik ben in het buitenland. Hoe kan ik mijn abonnement stopzetten zonder hiervoor te hoeven bellen? Daarnaast wil ik weten of mijn nummer behouden wordt indien ik niet per direct overga op een andere provider. Ik hoor graag van jullie.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Hallo,

Je zou het best dan via Facebook Messenger dit kunnen regelen had ik ook gedaan bij mijn oude provider en als je geen Messenger hebt dan kun je hier wachten totdat een medewerker van tele2 reageerd, zorg er dan voor dat je gegevens in je profiel staan ingevuld zoals klantnummer enzo...

Ala jet het via Messenger doet probeer alles in 1 bericht te zetten omdat de reactietijd een paar uur is.
Reputatie 4
Badge +2
Hallo abreevoort,

Je kan opzeggen via een online opzegformulier, dat kan je hier vinden: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement-opzeggen/#faq-hoe-kan-ik-verder-nog-opzeggen

Als je abonnement nog niet contractvrij is moet je wel de resterende maanden in 1 keer betalen.

Zodra je abonnement is beëindigd vervalt ook je mobiele nummer, als je dat wilt behouden zou je b.v. kunnen overstappen naar een prepaid simonly bij een andere provider, bij Tele2 zelf kan niet.
Je moet wel een Nederlands adres hebben om de simkaart naartoe te laten sturen en iemand zal hem moeten activeren.
Reputatie 4
Badge
@abreevoort Is het inmiddels al gelukt? Wil je je nummer behouden dan kun je het beste overstappen naar een prepaid, ik verwijs je hiervoor graag door naar T-Mobile.
Ik hoor het graag wanneer ik nog iets voor je kan betekenen.

Groet Petra
Hallo abreevoort,

Je kan opzeggen via een online opzegformulier, dat kan je hier vinden: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement-opzeggen/#faq-hoe-kan-ik-verder-nog-opzeggen
Als je abonnement nog niet contractvrij is moet je wel de resterende maanden in 1 keer betalen.

Zodra je abonnement is beëindigd vervalt ook je mobiele nummer, als je dat wilt behouden zou je b.v. kunnen overstappen naar een prepaid simonly bij een andere provider, bij Tele2 zelf kan niet.
Je moet wel een Nederlands adres hebben om de simkaart naartoe te laten sturen en iemand zal hem moeten activeren.

Hartelijk dan voor je antwoord.

mvg

Arnar
@abreevoort Is het inmiddels al gelukt? Wil je je nummer behouden dan kun je het beste overstappen naar een prepaid, ik verwijs je hiervoor graag door naar T-Mobile.
Ik hoor het graag wanneer ik nog iets voor je kan betekenen.

Groet Petra

Hartelijk dank voor je antwoord.

mvg

Arnar
Reputatie 4
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra