beantwoord

stilgehouden oproep iphone 11

  • 18 October 2020
  • 4 reacties
  • 30677 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties

Ik krijg de laatste tijd regelmatig in mijn scherm de melding  “stilgehouden oproep”. Het gekke is dat “niet storen” NIET is ingeschakeld. De telefoon ligt vaak gewoon naast mij en gaat echt niet over, en ineens een gemiste oproep (en voicemail bericht). Mensen die ik ken/mijn contacten komen wel vaak gewoon door, het gaat mis met mensen die ik niet ken en dus ook niet in mijn contacten staan. 

Iemand enig idee waar het aan kan liggen?

icon

Beste antwoord door pipodeclown 18 October 2020, 23:43

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

In je iPhone staat die optie onder instellingen, telefoon, houd onbekende bellers stil.

In je iPhone staat die optie onder instellingen, telefoon, houd onbekende bellers stil.

Dankjewel, inmiddels de instelling gevonden. Al is het een raadsel waarom hij zo stond, heb ik zelf niet gedaan. Hopelijk komen de oproepen nu weer gewoon binnnen. 
 

Reputatie 7

In je iPhone staat die optie onder instellingen, telefoon, houd onbekende bellers stil.

Hoi,

Dit kan je ergens aanpassen bij de oproepinstellingen. Ik weet echter niet welke telefoon je hebt, maar bij sommige kan je instellen dat je alleen oproepen van bekenden uit je lijst accepteert. Kijk dit even na bij je "bel icoontje" en dan instellingen.

Hoi Jacco,

 

dank voor je reactie. Ik heb een iPhone, ik ga nog eens even zoeken of ik ergens een instelling kan vinden. 
 

Groeten, Marjolein

Reputatie 6
Badge +4

Hoi,

Dit kan je ergens aanpassen bij de oproepinstellingen. Ik weet echter niet welke telefoon je hebt, maar bij sommige kan je instellen dat je alleen oproepen van bekenden uit je lijst accepteert. Kijk dit even na bij je "bel icoontje" en dan instellingen.