Stem NEE tegen Tele 2!

• 29 september 2016
  • 11 reacties
  • 423 x bekeken

Reputatie 2
Hallo allemaal! Ik ben zeer ontevreden over de manier waarop tele 2 haar klanten benaderd en benadeeld. Onterechte afsluitingen! Te hoge kosten! Geen service! Onduidelijkheid! Wij worden als ontevreden, maar wel betalende klanten gewoonweg in de kou gezet als we Tele 2 bellen, mailen of op welke manier danook aandacht voor onze probleem eisen! Dit moet stoppen! Iedere klant is koning en samen zijn we sterk! Ik heb deze topic geopend voor elke ontevreden en niet geholpen klant! Laat hier je stem gelden! Als de teller van deze topic omhoog schiet, dan zal Tele 2 wel moeten luisteren naar wat we te zeggen hebben!!! Stem gewoonweg NEE tegen Tele 2! Nee tegen deze manier van klantvriendelijkheid en nee tegen hopeloos toekijken als klant en nee tegen wel incasseren maar niet presteren! Stem NEE tegen Tele 2!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Ik stem NEE tegen Tele2!
Ook ik stem NEE tege TELE2!

Reputatie 2
NEE tegen Tele 2!
Ik stem NEE tegen Tele2!:@
Reputatie 2
Ontevreden? Laat je stem hier horen!!!
Reputatie 4
Badge

Reputatie 2
Nee!!!!! Tele 2!!!!!
Reputatie 7
Badge +4
Ik geloof niet dat dit iets bijdraagt aan dit forum.
Tele2 NOOOOOOOOOOOO
Probleem is het kuddegedrag van de mensen. Ik vrees dat zolang het goed gaat met 95% van de klanten zal jou dit niet lukken. Maar tele2 hoort service ook te verlenen aan die 5% die ontevreden is. Betere bereikbaarheid en niet 24 uur of langer laten wachten op facebook. Ik wacht al 4 werkweken op aansluiting maar tele2 kan mijn betalingen niet registreren? 30 augustus betaald en vaak gebeld, gechat en gemaild. Excusses meneer Jelle maar geef even uw gegevens en die geef je voor de zoveelste........keer. Weekend voor de deur en ze zijn allemaal weer weg tot maandag met het idee: ZOek het zelf maar uit. Maar deze provider is mij kwijt na 4 werkdagen na heden want dit is wanprestatie volgens de consumentenbond. WANPRESTATIE tele2!
Badge +4
We hebben je bericht gehoord Aziza en zijn met je in gesprek in dit topic. Voor iedereen die nog geen topic geopend heeft en een servicevraag heeft, doe dat even. We kunnen alleen op de individu ingaan wanneer zij een eigen topic openen.

Houd er daarnaast rekening mee dat iedere minuut die we moeten besteden aan dergelijke uitingen, ten koste gaan van de service voor de topic starters met servicevragen. Zij zullen immers langer moeten wachten op hulp. Om deze reden zal ik dit topic dan ook sluiten en ingaan op de vraag die gesteld is in eerder genoemd topic. Ik vraag jullie begrip hiervoor.