beantwoord

Status verzending verandert niet, kan simkaart dus niet activeren.

• 29 maart 2016
  • 1 reactie
  • 101 x bekeken

Vandaag telefoon ontvangen van mobiel.nl incl. simkaart alleen ik kan hem niet activeren omdat de status op toestel versturen staat. Enig idee wanneer dit zal veranderen?

En mijn oude nummer zal op 12 april overgenomen worden door Tele2, is dat dan ook de datum wanneer ik gebruik kan maken van het internet/bellen/smsen? Of kan dat al na het activeren?

Bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Rick van Tele2 31 maart 2016, 16:56

Beste jiawenb,

Je kunt de simkaart niet activeren voordat het nummer op 12 april wordt overgenomen. Sterker nog: ik verwacht niet dat je de simkaart zelf hoeft te activeren. Mijn advies is: wachten tot 12 april, de simkaart in jouw telefoon plaatsen en kijken of alles werkt 🙂 Eventueel is het nog nodig de instellingen van jouw telefoon af te stemmen op het Tele2 netwerk via onze toestelhulp.
Als je er iets niet duidelijk is of als je aanvullende vragen hebt, laat je het dan weten? Ik help je dan graag verder :)

Groetjes,
Rick
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 4
Badge +3
Beste jiawenb,

Je kunt de simkaart niet activeren voordat het nummer op 12 april wordt overgenomen. Sterker nog: ik verwacht niet dat je de simkaart zelf hoeft te activeren. Mijn advies is: wachten tot 12 april, de simkaart in jouw telefoon plaatsen en kijken of alles werkt 🙂 Eventueel is het nog nodig de instellingen van jouw telefoon af te stemmen op het Tele2 netwerk via onze toestelhulp.
Als je er iets niet duidelijk is of als je aanvullende vragen hebt, laat je het dan weten? Ik help je dan graag verder :)

Groetjes,
Rick