beantwoord

Status terugbetaling aanbetaling iPhone

  • 7 January 2021
  • 4 reacties
  • 165 x bekeken

Ik heb op 17 dec een abo besteld icm iphone 12 pro max en heb een bedrag van 320 betaald .Maar heb het 18 dec geanuleerd en heb een bevestiging mail ontvangen en heb tot op heden nog steeds het betaalde bedrag niet terug gekregen en ik vind dit een beetje triest dus wanneer gaat Tele2 betalen ? 14 dagen zijn al voorbij dus hoe lang gaat dit nog duren ? 

icon

Beste antwoord door Salih Serin 11 January 2021, 16:31

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Je ziet mensen op het forum aangeven dat aanbetalingen eigenlijk altijd worden terugbetaald, alleen soms duurt het wat langer dan die 14 dagen. Directe klantenservice is er alleen telefonisch.

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @Salih Serin,
 

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met de terugbetaling van jouw aanbetaling.


Allereerst mijn excuses voor het lange wachten op jouw terugbetaling. Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat we binnen 14 werkdagen jouw aanbetaling terugstorten. Ik ga er persoonlijk voor zorgen dat jouw dossier met spoed wordt opgepakt! 
Hiervoor neem ik contact op met de financiele afdeling die dit in orde gaat maken. Nog even geduld maar uit ervaring weet ik dat dit goed komt, beloofd! Goed om te zien dat je een andere bestelling hebt geplaatst en dat die scucesvol is bezorgd. 

 

We houden je op de hoogte!

Bedankt voor uw reactie , de betaling is binnen !

Reputatie 6
Badge +2

Super om te horen dat het is geregeld! :smile:

Als ik iets anders voor je kan doen dan hoor ik het graag.  De Community staat voor je klaar!