Status opzegging nieuwe abonnement annuleren

• 12 juni 2020
  • 4 reacties
  • 248 x bekeken

Na aanleiding van grote frustraties bij mij en Tele2 die mij zou bellen nu maar zo proberen!

donderdag 2 weken geleden heb ik online een abonnement bij Tele2 afgesloten. Ik kreeg hier geen bevestigingsmail van ( ook niet in ongewenst) en heb hiervoor 2/3 keer moeten bellen en werd enorm vaak doorverbonden. Uiteindelijk is dat gelukt.

in de mail stond, binnen 15 minuten krijg je een bericht van de AMP groep die de telefoon komen leveren. Paar uur later en geen mail verder, dan maar weer bellen. Enorm veel minuten later en uiteindelijk werd er mij gezegd dat het wel goed moest komen. Oké prima, ik wacht ma/di af. Vervolgens heb ik dinsdag weer gebeld en kwam nog steeds niks verder, niemand wist waar de telefoon( ook werd mij vertelt dat de telefoon al verstuurd was naar AMP) was en ik moest er zelf maar achteraan. AMP gebeld en die vertelde mij dat de telefoon niet bij hun is aangekomen. 

Na weer heel veel telefoontjes verder en heel veel zogenaamde antwoorden heb ik besloten om mijn abonnement in mijn bedenktijd af te zeggen. Ik zou hier binnen 5 dagen terug gebeld over worden want kennelijk is opzeggen erg ingewikkeld.

Nu zijn we weer 6 dagen verder en ben ik nog steeds niet gebeld en ik heb geen ‘bevestiging’ (mail) gekregen dat ik af zie van mijn abonnement.

Ik ben het vage gedoe zat en wil dit na zo’n tijd gewoon afronden. 

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Wat jij beschrijft is natuurlijk heel vervelend om mee te maken. Op het forum hebben we goede Tele2 moderators die exact kunnen nakijken hoe e.e.a. in elkaar steekt met jouw order. @Rox van Tele2 of @Cas van Tele2 kunnen je zeker helpen. Heb nog heel even geduld, want zij zijn maandag weer op het forum actief.

Reputatie 4
Badge

Hey @Tyrzavm , welkom op onze community! Bedankt voor het uitleggen van jouw verhaal. Dat is niet de service die je van ons hoort te krijgen. Het is niet netjes dat je ons zelf moet bellen, terwijl er gezegd wordt dat jij door ons gebeld wordt. Sorry daarvoor!

Ik snap dat je meer duidelijkheid wilt over de status van jouw bestelling. Ik ben er voor jou om dit uit te zoeken. Je kan mij een privébericht sturen met deze link. Ter verificatie heb ik deze gegevens van jou nodig:

• Voornaam + achternaam
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer

Zodra ik die heb ontvangen ga ik gelijk aan de slag voor je! 

Groetjes,

Rox

Hoi, zou ik jou hierover kunnen mailen? Ik vind het niet fijn dat alles zo open en bloot op internet staat :)

Reputatie 7
Badge +4

Je stuurt Rox via die link een persoonlijk bericht. In die mailbox worden de berichten van jou aan haar opgeslagen zodat ze allerlei klanten door elkaar kan helpen. Bij Tele2 worden geen email adressen gebruikt bij de klantenservice. Met de berichtenmodule van dit forum sta je wel 1:1 in contact met een moderator en andere forumleden kunnen die berichten niet zien.

Reageer