Status controleren opzegging mobiele abonnement

  • 13 mei 2020
  • 40 reacties
  • 774 x bekeken

Reputatie 3
  • Forumkenner pur sang
  • 217 reacties

Heb vandaag een poging gedaan Tele2 op te zeggen. Ik kreeg een formuliertje per mail zoals bijgaand. Die dame begreep het niet. Ben wéér in de telefoon geklommen, kreeg daarop weer een papiertje per email waar m'n naam niet op staat en ook niet om welk abonnement het gaat. Ws om verwarring te willen scheppen? 🤷‍♀️ Een mobiel abbo is nl vaak 2 jr geldig maar dat wil ik dan ook zwart op wit zien, per email dan, want een contract op papier doen ze niet. Ik weet nu waarom. Nog een onbeschofte tante aan de lijn gehad ook. Abnormaal wat daar allemaal mag en kan. Als Tele2 eerlijk blijkt te zijn ben ik er binnenkort vanaf. Ik heb eerst nog een contactformulier geprobeerd, maar antwoord binnen 10 tot 30 dagen vind ik maar zo zo 🤦‍♀️ rest vd foto's plaats ik zo, hier kan er maar eentje bij

 


40 reacties

Reputatie 3

Ok, dank je. Het is volgens mij de eerste keer dat ik een mail met die tekst krijg. Blij dat het in orde is 👍

Reputatie 7
Badge +4

De omcirkelde tekst is standaard, die zie je elke maand terug (alleen de genoemde maand is dan een andere..)  Dit is dus geen opzegmail / bevestiging. Kijk voor de exacte looptijd in mijn.tele2.nl

Reputatie 3

Betekent deze mail dat mijn mobiele abonnement is opgezegd of is het een nieuwe standaardtekst van de factuur? Ik heb nl niet opgezegd, het abonnement loopt 2 jaar, dus tot 15 juli 2021 als ik het goed heb. Of Het is gewoon een vergissinkje. Is het iemand hier ook opgevallen dat de tekst aangepast zou kunnen zijn? Ben benieuwd 

Reputatie 3

Een e-mail kan later aankomen, flauw om meteen te suggereren dat deze later verstuurd zou zijn. Doet Rox haar best en is het weer niet goed.

Dat deed ik niet zomaar 

Reputatie 3

Ik word nu beschuldigd van iemand persoonlijk uitschelden op het forum en heb het wel weer, gehad voor deze week. Laat maar zien waar en hoe ik letterlijk iemand uitgescholden heb, want het schijnt te zijn 'aangepast'. Gecensureerd 

Dit is asociaal, want het klopt niet

Reputatie 7
Badge +1

Een e-mail kan later aankomen, flauw om meteen te suggereren dat deze later verstuurd zou zijn. Doet Rox haar best en is het weer niet goed.

Reputatie 3

Een medewerker v Tele2 vraagt of ik het contract in mijn spamvakje zou kunnen aantreffen omdat ik het niet zou hebben ontvangen. Ze had het nog niet opgestuurd, te zien aan de bijlage. Eerst de opmerking en dán het contract mailen waar opnieuw mijn naam NIET op het contract.

Reputatie 5
Badge +1

Ik heb géén mail van jou ontvangen van mijn mobiel abonnement. Daarom heb ik opnieuw telefonisch contact gehad om er zéker van te zijn dat mijn mobiel abonnement gewoon doorloopt tot de opzegdatum in 2021. Dit is bevestigd. Dus het is geregeld

Hi @Yaelle, goed om te horen dat alles nu geregeld is en dat je jouw mobiele abonnement behoud! Ik heb nogmaals het contract verstuurd naar het gmail account wat aan jouw abonnement gekoppeld is. Kan het zijn dat het in de spambox is beland?

Groetjes, 

Rox

Reputatie 3

Probeer alsjeblieft niet via mobiel TV te kijken. 😬😷

🤣🤣🤣 Ik doe m'n best. Misschien kan ik met m'n tv bellen 😜

Reputatie 3

Dan blijf je tenminste nog een beetje bij ons! 

Oh ja! Ik heb alleen nog niet echt problemen met m'n mobiele abonnement gehad.. 😅

Je moet natuurlijk niet de duivel verzoeken hè. 👹

🤣🤣🤣

Reputatie 7
Badge +1

Probeer alsjeblieft niet via mobiel TV te kijken. 😬😷

Dan blijf je tenminste nog een beetje bij ons! 

Oh ja! Ik heb alleen nog niet echt problemen met m'n mobiele abonnement gehad.. 😅

Je moet natuurlijk niet de duivel verzoeken hè. 👹

Reputatie 3

Dan blijf je tenminste nog een beetje bij ons! 

Oh ja! Ik heb alleen nog niet echt problemen met m'n mobiele abonnement gehad.. 😅

Reputatie 7
Badge +1

Dan blijf je tenminste nog een beetje bij ons! 

Reputatie 3

Ik heb géén mail van jou ontvangen van mijn mobiel abonnement. Daarom heb ik opnieuw telefonisch contact gehad om er zéker van te zijn dat mijn mobiel abonnement gewoon doorloopt tot de opzegdatum in 2021. Dit is bevestigd. Dus het is geregeld

Reputatie 3

Hi @Yaelle,

Ik heb de gegevens privé ontvangen, dus ik ben er meteen ingedoken om het uit te zoeken. Ik zal eerst toelichten hoe het zit met jouw mobiele abonnement. Dit abonnement is niet opgezegd. Dit komt omdat mobiele abonnementen en vaste aansluitingen twee aparte producten zijn, vandaar ook de aparte klantnummers. De opzegging gaat echt per product. Wat ik voor jou kan doen om jouw mobiele opzegging soepel te laten verlopen is door een belverzoek in te dienen. Eén van mijn collega’s van de klantenservice belt jou dan op om de opzegging telefonisch af te handelen. Dan hoef jij niet zelf te bellen naar ons! Wil je het mij laten weten als ik dit voor jou kan regelen? Misschien heb je het al binnen, maar het contract van jouw mobiele abonnement heb ik net gemaild. Die vindt je terug in de bijlage.

Voor de status van de opzegging van jouw vaste dienst heb ik in een ander systeem gekeken. Daar zag ik dat jouw abonnement inderdaad is opgezegd en de bevestiging heb ik ook gelijk gemaild.

Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik het van je. Voor nu wens ik je een fijn weekend toe.

Groetjes,

Rox

 

EDIT: ik zie dat jouw contract loopt tot 05-08-2021, dus er zal sprake zijn van een afkoopsom ipv een opzegging. 

Ik heb hierover gesproken met een medewerker, ik laat het abonnement doorlopen. Ik heb nog tegen die medewerker dat ik géén problemen met Tele2 mobiel heb en dat abonnement uitzit. Iemand is jullie voor geweest vrees ik

Reputatie 5
Badge +1

Hi @Yaelle,

Ik heb de gegevens privé ontvangen, dus ik ben er meteen ingedoken om het uit te zoeken. Ik zal eerst toelichten hoe het zit met jouw mobiele abonnement. Dit abonnement is niet opgezegd. Dit komt omdat mobiele abonnementen en vaste aansluitingen twee aparte producten zijn, vandaar ook de aparte klantnummers. De opzegging gaat echt per product. Wat ik voor jou kan doen om jouw mobiele opzegging soepel te laten verlopen is door een belverzoek in te dienen. Eén van mijn collega’s van de klantenservice belt jou dan op om de opzegging telefonisch af te handelen. Dan hoef jij niet zelf te bellen naar ons! Wil je het mij laten weten als ik dit voor jou kan regelen? Misschien heb je het al binnen, maar het contract van jouw mobiele abonnement heb ik net gemaild. Die vindt je terug in de bijlage.

Voor de status van de opzegging van jouw vaste dienst heb ik in een ander systeem gekeken. Daar zag ik dat jouw abonnement inderdaad is opgezegd en de bevestiging heb ik ook gelijk gemaild.

Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik het van je. Voor nu wens ik je een fijn weekend toe.

Groetjes,

Rox

 

EDIT: ik zie dat jouw contract loopt tot 05-08-2021, dus er zal sprake zijn van een afkoopsom ipv een opzegging. 

Reputatie 7
Badge +1

Het forum is geen 1-op-1 chat. Direct betekent dus, zodra de moderator weer heeft gecontroleerd of de gevraagde gegevens zijn ingevoerd/gestuurd.

Indien je de facturen voor mobiele telefonie via e-mail ontvangt, dan heeft de PDF een naam. De getallen vóór de underscore (“_") is je klantnummer.

Reputatie 3

Hier volgens mij ook géén klantnr. Op de factuur zelf géén klantnr 

Reputatie 3

Hier vind ik iig geen klantnr. Er komt zo nóg een blz

Reputatie 3

Hi @Yaelle, het klantnummer wat in jouw profiel staat is van onze thuis diensten. Uit jouw verhaal begrijp ik dat het om jouw mobiele abonnement gaat. Dat is een apart klantnummer! Die heb ik nodig ter verificatie. Je mag mij anders ook een privébericht sturen. 

Groetjes, 

Rox

Dat had ik graag direct gehoord en niet nu pas, opnieuw wordt de boel vertraagd. Waar kan ik dat andere klantnr vinden? Privé bericht vind ik nu (nog) niet nodig, het kan prima hier. 

Reputatie 3

Ik had het al duidelijk aangegeven gisteren. Ik snap niet wat jíj 'direct' vindt

Reputatie 5
Badge +1

Hi @Yaelle, het klantnummer wat in jouw profiel staat is van onze thuis diensten. Uit jouw verhaal begrijp ik dat het om jouw mobiele abonnement gaat. Dat is een apart klantnummer! Die heb ik nodig ter verificatie. Je mag mij anders ook een privébericht sturen. 

Groetjes, 

Rox

Reputatie 3

Hi @Yaelle , wat jammer dat je ons gaat verlaten. Het opzeggen hoeft niet zo moeilijk te gaan, lijkt mij! Kan je jouw klantnummer in jouw profiel zetten? Dan kijk ik direct wat de status is van jouw opzegging. Wil je ook gelijk een kopie van jouw mobiele contract toegestuurd krijgen? Dat kan ik voor jou regelen. Ik hoor het van je!

Groetjes,

Rox

'Dan kijk ik direct wat de status is van jouw opzegging'.

Heb je het gevonden? 😊Ik heb op je bericht geantwoord, ik hoor echter niks meer. Je had het over direct. Dat was gisteren, ik heb gemeld dat ik m'n klantnr in m'n profiel gezet heb. Het gaat nu toch niet wéér fout hè 😉

 

 

Reputatie 3

Hi @Yaelle , wat jammer dat je ons gaat verlaten. Het opzeggen hoeft niet zo moeilijk te gaan, lijkt mij! Kan je jouw klantnummer in jouw profiel zetten? Dan kijk ik direct wat de status is van jouw opzegging. Wil je ook gelijk een kopie van jouw mobiele contract toegestuurd krijgen? Dat kan ik voor jou regelen. Ik hoor het van je!

Groetjes,

Rox

M'n klantnr staat er al in mijn profiel hoor.. 😉

Reageer