Status controleren opzegging mobiele abonnement

• 13 mei 2020
  • 40 reacties
  • 738 x bekeken

Reputatie 3
  • Forumkenner pur sang
  • 205 reacties

Heb vandaag een poging gedaan Tele2 op te zeggen. Ik kreeg een formuliertje per mail zoals bijgaand. Die dame begreep het niet. Ben wéér in de telefoon geklommen, kreeg daarop weer een papiertje per email waar m'n naam niet op staat en ook niet om welk abonnement het gaat. Ws om verwarring te willen scheppen? 🤷‍♀️ Een mobiel abbo is nl vaak 2 jr geldig maar dat wil ik dan ook zwart op wit zien, per email dan, want een contract op papier doen ze niet. Ik weet nu waarom. Nog een onbeschofte tante aan de lijn gehad ook. Abnormaal wat daar allemaal mag en kan. Als Tele2 eerlijk blijkt te zijn ben ik er binnenkort vanaf. Ik heb eerst nog een contactformulier geprobeerd, maar antwoord binnen 10 tot 30 dagen vind ik maar zo zo 🤦‍♀️ rest vd foto's plaats ik zo, hier kan er maar eentje bij

40 reacties

Reputatie 3

Pagina 2 v h 'contract' 

Reputatie 3

Laatste pagina. Hiermee kan ik dus opzeggen. 😅 Welke letter van 'opzeggen' is nou zo moeilijk? 

Reputatie 7
Badge +4

Daar hebben ze toch mijn.tele2.nl voor uitgevonden? Daar kun je de status van producten zien.

Duidelijkheid en Tele2. Je kunt niet alles hebben..…

Wacht tot een moderator dit voor je oppakt.…

Dit klantenforum wordt voornamelijk bemand door medeklant.…

Tele2 medewerkers herken je aan de toevoeging "van Tele2 " achter hun naam.…

Ik dacht altijd dat de enige mogelijkheid om op te zeggen telefonisch is.....

Reputatie 7
Badge +1

Als je via de klantenservice opzegt dan krijg je gewoon een bevestiging zodra de opzegging is verwerkt.

Reputatie 3

Eh.. Het was te proberen maar de mevrouw die ik aan de lijn had stuurde me een welkomstmail. Ze weet niet hoe het werkt dus ik krijg niet gewoon een bevestiging. Dat is het probleem. 

Reputatie 3

Daar hebben ze toch mijn.tele2.nl voor uitgevonden? Daar kun je de status van producten zien.

Tele2 heeft uitgevonden dat ik niet kan inloggen met de juiste gegevens? Heb ik gisteren hier nog gemeld

Reputatie 3

Ik weet 100% nergens van. Ik kreeg dit mailtje om 09.00 uur. 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️Wie weet liggen al m'n gegevens nu op straat

Reputatie 3

Duidelijkheid en Tele2. Je kunt niet alles hebben..…

Wacht tot een moderator dit voor je oppakt.…

Dit klantenforum wordt voornamelijk bemand door medeklant.…

Tele2 medewerkers herken je aan de toevoeging "van Tele2 " achter hun naam.…

Ik dacht altijd dat de enige mogelijkheid om op te zeggen telefonisch is.....

Ik heb inmiddels over deze toestand 3 mensen gesproken. Sorry, maar als die het al niet weten. Goedkope uitzendkrachten misschien

Reputatie 3

Bovendien héb ik ook gebeld!! Waarop ik die achterlijke mails kreeg. Een vriendin van mij uit Oostenrijk zou zeggen: 'laß es Hirn regnen'. Niet tegen jou hoor, tegen de Tele2 - takenten

Reputatie 6
Badge +1

Ze doen zoveel moeite om je te behouden! We zullen je zieleroerselen missen. 😷🐻

Reputatie 7
Badge +1

Ik denk dat @Rox van Tele2 wel even voor je wil kijken hoe het met je opzegging gesteld is.

Reputatie 4
Badge

Hi @Yaelle , wat jammer dat je ons gaat verlaten. Het opzeggen hoeft niet zo moeilijk te gaan, lijkt mij! Kan je jouw klantnummer in jouw profiel zetten? Dan kijk ik direct wat de status is van jouw opzegging. Wil je ook gelijk een kopie van jouw mobiele contract toegestuurd krijgen? Dat kan ik voor jou regelen. Ik hoor het van je!

Groetjes,

Rox

Reputatie 3

Helaas helaas.. Ik kan niet inloggen dus die vlieger gaat niet op. Je mag me wel een contract van de mobiele telefoon mailen, maar ik neem aan dat het opzeggen nu daar ook voor geldt. Daar ook graag een bevestging van zoals dat hoort. 

Reputatie 3

Helaas helaas.. Ik kan niet inloggen dus die vlieger gaat niet op. Je mag me wel een contract van de mobiele telefoon mailen, maar ik neem aan dat het opzeggen nu daar ook voor geldt. Daar ook graag een bevestging van zoals dat hoort. 

Ik begrijp dat ik m'n klantnummer híér in m'n profiel moet zetten, dat ga ik doen. Ik wil hier écht zo snel mogelijk vanaf zijn, straks ben ik nog in staat een schadevergoeding te eisen 😭

Reputatie 3

Hi @Yaelle , wat jammer dat je ons gaat verlaten. Het opzeggen hoeft niet zo moeilijk te gaan, lijkt mij! Kan je jouw klantnummer in jouw profiel zetten? Dan kijk ik direct wat de status is van jouw opzegging. Wil je ook gelijk een kopie van jouw mobiele contract toegestuurd krijgen? Dat kan ik voor jou regelen. Ik hoor het van je!

Groetjes,

Rox

M'n klantnr staat er al in mijn profiel hoor.. 😉

Reputatie 3

Hi @Yaelle , wat jammer dat je ons gaat verlaten. Het opzeggen hoeft niet zo moeilijk te gaan, lijkt mij! Kan je jouw klantnummer in jouw profiel zetten? Dan kijk ik direct wat de status is van jouw opzegging. Wil je ook gelijk een kopie van jouw mobiele contract toegestuurd krijgen? Dat kan ik voor jou regelen. Ik hoor het van je!

Groetjes,

Rox

'Dan kijk ik direct wat de status is van jouw opzegging'.

Heb je het gevonden? 😊Ik heb op je bericht geantwoord, ik hoor echter niks meer. Je had het over direct. Dat was gisteren, ik heb gemeld dat ik m'n klantnr in m'n profiel gezet heb. Het gaat nu toch niet wéér fout hè 😉

Reputatie 4
Badge

Hi @Yaelle, het klantnummer wat in jouw profiel staat is van onze thuis diensten. Uit jouw verhaal begrijp ik dat het om jouw mobiele abonnement gaat. Dat is een apart klantnummer! Die heb ik nodig ter verificatie. Je mag mij anders ook een privébericht sturen. 

Groetjes, 

Rox

Reputatie 3

Ik had het al duidelijk aangegeven gisteren. Ik snap niet wat jíj 'direct' vindt

Reputatie 3

Hi @Yaelle, het klantnummer wat in jouw profiel staat is van onze thuis diensten. Uit jouw verhaal begrijp ik dat het om jouw mobiele abonnement gaat. Dat is een apart klantnummer! Die heb ik nodig ter verificatie. Je mag mij anders ook een privébericht sturen. 

Groetjes, 

Rox

Dat had ik graag direct gehoord en niet nu pas, opnieuw wordt de boel vertraagd. Waar kan ik dat andere klantnr vinden? Privé bericht vind ik nu (nog) niet nodig, het kan prima hier. 

Reputatie 3

Hier vind ik iig geen klantnr. Er komt zo nóg een blz

Reputatie 3

Hier volgens mij ook géén klantnr. Op de factuur zelf géén klantnr 

Reputatie 7
Badge +1

Het forum is geen 1-op-1 chat. Direct betekent dus, zodra de moderator weer heeft gecontroleerd of de gevraagde gegevens zijn ingevoerd/gestuurd.

Indien je de facturen voor mobiele telefonie via e-mail ontvangt, dan heeft de PDF een naam. De getallen vóór de underscore (“_") is je klantnummer.

Reputatie 4
Badge

Hi @Yaelle,

Ik heb de gegevens privé ontvangen, dus ik ben er meteen ingedoken om het uit te zoeken. Ik zal eerst toelichten hoe het zit met jouw mobiele abonnement. Dit abonnement is niet opgezegd. Dit komt omdat mobiele abonnementen en vaste aansluitingen twee aparte producten zijn, vandaar ook de aparte klantnummers. De opzegging gaat echt per product. Wat ik voor jou kan doen om jouw mobiele opzegging soepel te laten verlopen is door een belverzoek in te dienen. Eén van mijn collega’s van de klantenservice belt jou dan op om de opzegging telefonisch af te handelen. Dan hoef jij niet zelf te bellen naar ons! Wil je het mij laten weten als ik dit voor jou kan regelen? Misschien heb je het al binnen, maar het contract van jouw mobiele abonnement heb ik net gemaild. Die vindt je terug in de bijlage.

Voor de status van de opzegging van jouw vaste dienst heb ik in een ander systeem gekeken. Daar zag ik dat jouw abonnement inderdaad is opgezegd en de bevestiging heb ik ook gelijk gemaild.

Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik het van je. Voor nu wens ik je een fijn weekend toe.

Groetjes,

Rox

EDIT: ik zie dat jouw contract loopt tot 05-08-2021, dus er zal sprake zijn van een afkoopsom ipv een opzegging. 

Reputatie 3

Hi @Yaelle,

Ik heb de gegevens privé ontvangen, dus ik ben er meteen ingedoken om het uit te zoeken. Ik zal eerst toelichten hoe het zit met jouw mobiele abonnement. Dit abonnement is niet opgezegd. Dit komt omdat mobiele abonnementen en vaste aansluitingen twee aparte producten zijn, vandaar ook de aparte klantnummers. De opzegging gaat echt per product. Wat ik voor jou kan doen om jouw mobiele opzegging soepel te laten verlopen is door een belverzoek in te dienen. Eén van mijn collega’s van de klantenservice belt jou dan op om de opzegging telefonisch af te handelen. Dan hoef jij niet zelf te bellen naar ons! Wil je het mij laten weten als ik dit voor jou kan regelen? Misschien heb je het al binnen, maar het contract van jouw mobiele abonnement heb ik net gemaild. Die vindt je terug in de bijlage.

Voor de status van de opzegging van jouw vaste dienst heb ik in een ander systeem gekeken. Daar zag ik dat jouw abonnement inderdaad is opgezegd en de bevestiging heb ik ook gelijk gemaild.

Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik het van je. Voor nu wens ik je een fijn weekend toe.

Groetjes,

Rox

EDIT: ik zie dat jouw contract loopt tot 05-08-2021, dus er zal sprake zijn van een afkoopsom ipv een opzegging. 

Ik heb hierover gesproken met een medewerker, ik laat het abonnement doorlopen. Ik heb nog tegen die medewerker dat ik géén problemen met Tele2 mobiel heb en dat abonnement uitzit. Iemand is jullie voor geweest vrees ik

Reageer