Status controleren opzegging mobiele abonnement



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

40 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Hi @Yaelle, het klantnummer wat in jouw profiel staat is van onze thuis diensten. Uit jouw verhaal begrijp ik dat het om jouw mobiele abonnement gaat. Dat is een apart klantnummer! Die heb ik nodig ter verificatie. Je mag mij anders ook een privébericht sturen. 

Groetjes, 

Rox

Reputatie 3

Ik had het al duidelijk aangegeven gisteren. Ik snap niet wat jíj 'direct' vindt

Reputatie 3

Hi @Yaelle, het klantnummer wat in jouw profiel staat is van onze thuis diensten. Uit jouw verhaal begrijp ik dat het om jouw mobiele abonnement gaat. Dat is een apart klantnummer! Die heb ik nodig ter verificatie. Je mag mij anders ook een privébericht sturen. 

Groetjes, 

Rox

Dat had ik graag direct gehoord en niet nu pas, opnieuw wordt de boel vertraagd. Waar kan ik dat andere klantnr vinden? Privé bericht vind ik nu (nog) niet nodig, het kan prima hier. 

Reputatie 3

Hier vind ik iig geen klantnr. Er komt zo nóg een blz

Reputatie 3

Hier volgens mij ook géén klantnr. Op de factuur zelf géén klantnr 

Reputatie 5
Badge +2

Hi @Yaelle,

Ik heb de gegevens privé ontvangen, dus ik ben er meteen ingedoken om het uit te zoeken. Ik zal eerst toelichten hoe het zit met jouw mobiele abonnement. Dit abonnement is niet opgezegd. Dit komt omdat mobiele abonnementen en vaste aansluitingen twee aparte producten zijn, vandaar ook de aparte klantnummers. De opzegging gaat echt per product. Wat ik voor jou kan doen om jouw mobiele opzegging soepel te laten verlopen is door een belverzoek in te dienen. Eén van mijn collega’s van de klantenservice belt jou dan op om de opzegging telefonisch af te handelen. Dan hoef jij niet zelf te bellen naar ons! Wil je het mij laten weten als ik dit voor jou kan regelen? Misschien heb je het al binnen, maar het contract van jouw mobiele abonnement heb ik net gemaild. Die vindt je terug in de bijlage.

Voor de status van de opzegging van jouw vaste dienst heb ik in een ander systeem gekeken. Daar zag ik dat jouw abonnement inderdaad is opgezegd en de bevestiging heb ik ook gelijk gemaild.

Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik het van je. Voor nu wens ik je een fijn weekend toe.

Groetjes,

Rox

 

EDIT: ik zie dat jouw contract loopt tot 05-08-2021, dus er zal sprake zijn van een afkoopsom ipv een opzegging. 

Reputatie 3

Hi @Yaelle,

Ik heb de gegevens privé ontvangen, dus ik ben er meteen ingedoken om het uit te zoeken. Ik zal eerst toelichten hoe het zit met jouw mobiele abonnement. Dit abonnement is niet opgezegd. Dit komt omdat mobiele abonnementen en vaste aansluitingen twee aparte producten zijn, vandaar ook de aparte klantnummers. De opzegging gaat echt per product. Wat ik voor jou kan doen om jouw mobiele opzegging soepel te laten verlopen is door een belverzoek in te dienen. Eén van mijn collega’s van de klantenservice belt jou dan op om de opzegging telefonisch af te handelen. Dan hoef jij niet zelf te bellen naar ons! Wil je het mij laten weten als ik dit voor jou kan regelen? Misschien heb je het al binnen, maar het contract van jouw mobiele abonnement heb ik net gemaild. Die vindt je terug in de bijlage.

Voor de status van de opzegging van jouw vaste dienst heb ik in een ander systeem gekeken. Daar zag ik dat jouw abonnement inderdaad is opgezegd en de bevestiging heb ik ook gelijk gemaild.

Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik het van je. Voor nu wens ik je een fijn weekend toe.

Groetjes,

Rox

 

EDIT: ik zie dat jouw contract loopt tot 05-08-2021, dus er zal sprake zijn van een afkoopsom ipv een opzegging. 

Ik heb hierover gesproken met een medewerker, ik laat het abonnement doorlopen. Ik heb nog tegen die medewerker dat ik géén problemen met Tele2 mobiel heb en dat abonnement uitzit. Iemand is jullie voor geweest vrees ik

Reputatie 3

Ik heb géén mail van jou ontvangen van mijn mobiel abonnement. Daarom heb ik opnieuw telefonisch contact gehad om er zéker van te zijn dat mijn mobiel abonnement gewoon doorloopt tot de opzegdatum in 2021. Dit is bevestigd. Dus het is geregeld

Reputatie 3

Probeer alsjeblieft niet via mobiel TV te kijken. 😬😷

🤣🤣🤣 Ik doe m'n best. Misschien kan ik met m'n tv bellen 😜

Reputatie 5
Badge +2

Ik heb géén mail van jou ontvangen van mijn mobiel abonnement. Daarom heb ik opnieuw telefonisch contact gehad om er zéker van te zijn dat mijn mobiel abonnement gewoon doorloopt tot de opzegdatum in 2021. Dit is bevestigd. Dus het is geregeld

Hi @Yaelle, goed om te horen dat alles nu geregeld is en dat je jouw mobiele abonnement behoud! Ik heb nogmaals het contract verstuurd naar het gmail account wat aan jouw abonnement gekoppeld is. Kan het zijn dat het in de spambox is beland?

Groetjes, 

Rox

Reputatie 3

Een medewerker v Tele2 vraagt of ik het contract in mijn spamvakje zou kunnen aantreffen omdat ik het niet zou hebben ontvangen. Ze had het nog niet opgestuurd, te zien aan de bijlage. Eerst de opmerking en dán het contract mailen waar opnieuw mijn naam NIET op het contract.

Reputatie 7
Badge +2

Een e-mail kan later aankomen, flauw om meteen te suggereren dat deze later verstuurd zou zijn. Doet Rox haar best en is het weer niet goed.

Reputatie 3

Ik word nu beschuldigd van iemand persoonlijk uitschelden op het forum en heb het wel weer, gehad voor deze week. Laat maar zien waar en hoe ik letterlijk iemand uitgescholden heb, want het schijnt te zijn 'aangepast'. Gecensureerd 

Dit is asociaal, want het klopt niet

Reputatie 3

Een e-mail kan later aankomen, flauw om meteen te suggereren dat deze later verstuurd zou zijn. Doet Rox haar best en is het weer niet goed.

Dat deed ik niet zomaar 

Reputatie 3

Betekent deze mail dat mijn mobiele abonnement is opgezegd of is het een nieuwe standaardtekst van de factuur? Ik heb nl niet opgezegd, het abonnement loopt 2 jaar, dus tot 15 juli 2021 als ik het goed heb. Of Het is gewoon een vergissinkje. Is het iemand hier ook opgevallen dat de tekst aangepast zou kunnen zijn? Ben benieuwd