Status controleren opzegging mobiele abonnement



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

40 reacties

Reputatie 3

Helaas helaas.. Ik kan niet inloggen dus die vlieger gaat niet op. Je mag me wel een contract van de mobiele telefoon mailen, maar ik neem aan dat het opzeggen nu daar ook voor geldt. Daar ook graag een bevestging van zoals dat hoort. 

 

Ik begrijp dat ik m'n klantnummer híér in m'n profiel moet zetten, dat ga ik doen. Ik wil hier écht zo snel mogelijk vanaf zijn, straks ben ik nog in staat een schadevergoeding te eisen 😭

Reputatie 3

Helaas helaas.. Ik kan niet inloggen dus die vlieger gaat niet op. Je mag me wel een contract van de mobiele telefoon mailen, maar ik neem aan dat het opzeggen nu daar ook voor geldt. Daar ook graag een bevestging van zoals dat hoort. 

 

Reputatie 5
Badge +2

Hi @Yaelle , wat jammer dat je ons gaat verlaten. Het opzeggen hoeft niet zo moeilijk te gaan, lijkt mij! Kan je jouw klantnummer in jouw profiel zetten? Dan kijk ik direct wat de status is van jouw opzegging. Wil je ook gelijk een kopie van jouw mobiele contract toegestuurd krijgen? Dat kan ik voor jou regelen. Ik hoor het van je!

Groetjes,

Rox

Reputatie 7
Badge +2

Ik denk dat @Rox van Tele2 wel even voor je wil kijken hoe het met je opzegging gesteld is.

Reputatie 7
Badge +2

Ze doen zoveel moeite om je te behouden! We zullen je zieleroerselen missen. 😷🐻

Reputatie 3

Bovendien héb ik ook gebeld!! Waarop ik die achterlijke mails kreeg. Een vriendin van mij uit Oostenrijk zou zeggen: 'laß es Hirn regnen'. Niet tegen jou hoor, tegen de Tele2 - takenten

Reputatie 3

Duidelijkheid en Tele2. Je kunt niet alles hebben..…

Wacht tot een moderator dit voor je oppakt.…

Dit klantenforum wordt voornamelijk bemand door medeklant.…

Tele2 medewerkers herken je aan de toevoeging "van Tele2 " achter hun naam.…

Ik dacht altijd dat de enige mogelijkheid om op te zeggen telefonisch is.....

Ik heb inmiddels over deze toestand 3 mensen gesproken. Sorry, maar als die het al niet weten. Goedkope uitzendkrachten misschien

Reputatie 3

Ik weet 100% nergens van. Ik kreeg dit mailtje om 09.00 uur. 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️Wie weet liggen al m'n gegevens nu op straat

Reputatie 3

Daar hebben ze toch mijn.tele2.nl voor uitgevonden? Daar kun je de status van producten zien.

Tele2 heeft uitgevonden dat ik niet kan inloggen met de juiste gegevens? Heb ik gisteren hier nog gemeld

Reputatie 3

Eh.. Het was te proberen maar de mevrouw die ik aan de lijn had stuurde me een welkomstmail. Ze weet niet hoe het werkt dus ik krijg niet gewoon een bevestiging. Dat is het probleem. 

Reputatie 7
Badge +2

Als je via de klantenservice opzegt dan krijg je gewoon een bevestiging zodra de opzegging is verwerkt.

Duidelijkheid en Tele2. Je kunt niet alles hebben..…

Wacht tot een moderator dit voor je oppakt.…

Dit klantenforum wordt voornamelijk bemand door medeklant.…

Tele2 medewerkers herken je aan de toevoeging "van Tele2 " achter hun naam.…

Ik dacht altijd dat de enige mogelijkheid om op te zeggen telefonisch is.....

Reputatie 7
Badge +4

Daar hebben ze toch mijn.tele2.nl voor uitgevonden? Daar kun je de status van producten zien.

Reputatie 3

Laatste pagina. Hiermee kan ik dus opzeggen. 😅 Welke letter van 'opzeggen' is nou zo moeilijk? 

Reputatie 3

Pagina 2 v h 'contract'