Status controleren opzegging mobiele abonnement

• 13 mei 2020
  • 40 reacties
  • 738 x bekeken

Toon eerste bericht

40 reacties

Reputatie 3

Ik heb géén mail van jou ontvangen van mijn mobiel abonnement. Daarom heb ik opnieuw telefonisch contact gehad om er zéker van te zijn dat mijn mobiel abonnement gewoon doorloopt tot de opzegdatum in 2021. Dit is bevestigd. Dus het is geregeld

Reputatie 6
Badge +1

Dan blijf je tenminste nog een beetje bij ons! 

Reputatie 3

Oh ja! Ik heb alleen nog niet echt problemen met m'n mobiele abonnement gehad.. 😅

Oh ja! Ik heb alleen nog niet echt problemen met m'n mobiele abonnement gehad.. 😅

Je moet natuurlijk niet de duivel verzoeken hè. 👹

Reputatie 6
Badge +1

Probeer alsjeblieft niet via mobiel TV te kijken. 😬😷

Reputatie 3

Je moet natuurlijk niet de duivel verzoeken hè. 👹

🤣🤣🤣

Reputatie 3

Probeer alsjeblieft niet via mobiel TV te kijken. 😬😷

🤣🤣🤣 Ik doe m'n best. Misschien kan ik met m'n tv bellen 😜

Reputatie 4
Badge

Ik heb géén mail van jou ontvangen van mijn mobiel abonnement. Daarom heb ik opnieuw telefonisch contact gehad om er zéker van te zijn dat mijn mobiel abonnement gewoon doorloopt tot de opzegdatum in 2021. Dit is bevestigd. Dus het is geregeld

Hi @Yaelle, goed om te horen dat alles nu geregeld is en dat je jouw mobiele abonnement behoud! Ik heb nogmaals het contract verstuurd naar het gmail account wat aan jouw abonnement gekoppeld is. Kan het zijn dat het in de spambox is beland?

Groetjes, 

Rox

Reputatie 3

Een medewerker v Tele2 vraagt of ik het contract in mijn spamvakje zou kunnen aantreffen omdat ik het niet zou hebben ontvangen. Ze had het nog niet opgestuurd, te zien aan de bijlage. Eerst de opmerking en dán het contract mailen waar opnieuw mijn naam NIET op het contract.

Reputatie 7
Badge +1

Een e-mail kan later aankomen, flauw om meteen te suggereren dat deze later verstuurd zou zijn. Doet Rox haar best en is het weer niet goed.

Reputatie 3

Ik word nu beschuldigd van iemand persoonlijk uitschelden op het forum en heb het wel weer, gehad voor deze week. Laat maar zien waar en hoe ik letterlijk iemand uitgescholden heb, want het schijnt te zijn 'aangepast'. Gecensureerd 

Dit is asociaal, want het klopt niet

Reputatie 3

Een e-mail kan later aankomen, flauw om meteen te suggereren dat deze later verstuurd zou zijn. Doet Rox haar best en is het weer niet goed.

Dat deed ik niet zomaar 

Reputatie 3

Betekent deze mail dat mijn mobiele abonnement is opgezegd of is het een nieuwe standaardtekst van de factuur? Ik heb nl niet opgezegd, het abonnement loopt 2 jaar, dus tot 15 juli 2021 als ik het goed heb. Of Het is gewoon een vergissinkje. Is het iemand hier ook opgevallen dat de tekst aangepast zou kunnen zijn? Ben benieuwd 

Reputatie 7
Badge +4

De omcirkelde tekst is standaard, die zie je elke maand terug (alleen de genoemde maand is dan een andere..)  Dit is dus geen opzegmail / bevestiging. Kijk voor de exacte looptijd in mijn.tele2.nl

Reputatie 3

Ok, dank je. Het is volgens mij de eerste keer dat ik een mail met die tekst krijg. Blij dat het in orde is 👍

Reageer