beantwoord

Spotify werkt niet met data

  • 1 September 2021
  • 1 reactie
  • 549 x bekeken

Hoi allemaal,

Ik heb nu al bijna een jaar een specifiek probleem met mijn mobiele data. Twee apps geven namelijk aan dat ik geen verbinding heb als ik mijn mobiele data gebruik: chrome en spotify.

Chrome werkt gewoon zoals het hoort, alleen met een vervelende permanente melding aan de bovenkant, maar op spotify kan ik alleen luisteren naar muziek die ik gedownload heb en kan ik verder niks opzoeken/afspelen.

Als ik spotify web opzoek op chrome, kan ik 'gewoon' alles opzoeken en luisteren. Ik gebruik een Huawei p30 pro met Android 10 (en de software is up-to-date) 

Na alles geprobeerd te hebben (Nieuwe simkaart, clean/hard restarts en reinstalls van hier tot Tokyo, in- en uitloggen), gaf de klantenservice van spotify aan dat het hoogstwaarschijnlijk aan mijn provider ligt en niet aan mijn toestel, simkaart of spotify zelf.

Nu heb ik dus absoluut geen idee wat ik nog kan doen. Gelukkig is mijn jaarcontract voorbij en kan ik gewoon stoppen als het niet snel opgelost is, maar als iemand nog advies/tips heeft hoor ik het graag! 

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 3 September 2021, 09:37

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hey, welkom op de Community! Als iemand die Spotify ook 24/7 op heeft staan, snap ik dat je dit snel opgelost wil hebben. Ik ben gelijk even op onderzoek gegaan en ik heb wellicht het antwoord! Aangezien je via de webversie wel volledig gebruik kan maken, denk ik dat het aan de app ligt.

Zou je de volgende setting eens willen controleren? Als je Spotify opent > Instellingen > Afspelen > Offline. Offline moet hier UIT staan. 

Ik zag dat deze vraag ook op de Community van Spotify is gevraagd. Mocht bovenstaande niet helpen, dan staat hier misschien het antwoord bij: https://community.spotify.com/t5/Desktop-Windows/I-have-full-internet-connection-but-it-says-I-m-offline/td-p/42499

Laat je het me weten als hier de oplossing uitkomt? :smile: