beantwoord

Sponatane barst in scherm Xperia Z3

• Aan het warmlopen
  • 2 reacties
Goedenavond,

Zojuist heb ik mijn telefoon neergelegd en toen ik deze een paar minuten later wilde pakken zaten er een aantal flinke barsten in het scherm. Ik kan dit stuk van mijn scherm nu ook niet goed bedienen. Natuurlijk heb ik even gegoogled en nu blijkt dit probleem vaker voor te komen bij deze telefoon. Helaas heb ik niets gevonden icm de garantiebepalingen van Tele2, wellicht dat jullie me verder kunnen helpen? Valt dit binnen de garantiebepalingen?

Ik heb de telefoon vanaf augustus icm een tele2 abonnement. Helaas is de klantenservice nu niet meer beschikbaar, anders had ik daar meteen contact mee opgenomen.

De schade is dus niet ontstaan door verkeerd gebruik, laten vallen, oid, maar echt spontaan.

icon Beste antwoord door eric 22 oktober 2015, 19:28

Als je de telefoon via www.tele2.nl hebt besteld dan geldt de volgende reparatie service.
https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/telefoon-reparatie/

Daar zal bekeken worden of dit garantie is of niet. Dat kan de klantenservice niet op afstand beoordelen.

Als je het toestel via een dealer hebt , dan dien je daar contact mee op te nemen.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als je de telefoon via www.tele2.nl hebt besteld dan geldt de volgende reparatie service.
https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/telefoon-reparatie/

Daar zal bekeken worden of dit garantie is of niet. Dat kan de klantenservice niet op afstand beoordelen.

Als je het toestel via een dealer hebt , dan dien je daar contact mee op te nemen.
Hi Eric,

Dank voor je reactie. Het vreemde is dus alleen dat als je pech hebt ze kunnen besluiten dat het om valschade door eigen toedoen gaat en je dus wel de verzend- en reparatiekosten voor moet betalen. Ik neem aan dat het reparatiecentre niet kan zien wat de omstandigheden waren toen de barst in het scherm ontstond, alleen dat die barst er nu zit. Toch?
Ik zal morgenochtend wel met de klantenservice bellen en bekijken of het dan uberhaupt handig is om het op te sturen.

Nogmaals dank voor je reactie!
Reputatie 7
Badge +4
Nee, het reparatie centrum kan dat niet zien, maar zij zullen kijken naar b.v. andere valschade of iets dergelijks. Als het vaker voorkomt dat een scherm echt spontaan barst kan dat ook tot garantie leiden, maar dat hangt ook van de fabrikant af en hoe die zijn reputatie hoog wil houden.