beantwoord

Splitsen accounts MijnTele2

• 7 januari 2016
  • 5 reacties
  • 265 x bekeken

Ik heb een abonnement aangevraagd voor mijn zoon, aangezien hij jonger dan 18jr is. Daarbij is mijn email adres gebruikt, waardoor in MijnTele2 nu zowel de informatie staat van mij als van mijn zoon. Dat betekent tevens dat hij niet met een eigen login MijnTele2 of de app kan gebruiken. Is het mogelijk om achteraf voor hem een apart account aan te maken?
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 18 januari 2016, 11:01

Hey Michjo65,

Aangezien je gegevens hebt ingevuld bij je profiel heb ik al het e.e.a. voor je kunnen nakijken. Het klopt inderdaad dat jullie informatie onder 1 account te vinden is. Helaas is het vooralsnog niet mogelijk deze te scheiden. Aangezien de overeenkomst op jouw naam staat en jij dus verantwoordelijk blijft voor deze aansluiting is het in deze misschien wel prettig dat je inzicht hebt in het verbruik van deze aansluiting. Natuurlijk willen we onze dienstverlening altijd verbeteren dus wellicht een mooi puntje om mee te nemen voor de toekomst, de mogelijkheid accounts op te splitsen.

Groetjes Maurice
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Badge +4
Hey Michjo65,

Aangezien je gegevens hebt ingevuld bij je profiel heb ik al het e.e.a. voor je kunnen nakijken. Het klopt inderdaad dat jullie informatie onder 1 account te vinden is. Helaas is het vooralsnog niet mogelijk deze te scheiden. Aangezien de overeenkomst op jouw naam staat en jij dus verantwoordelijk blijft voor deze aansluiting is het in deze misschien wel prettig dat je inzicht hebt in het verbruik van deze aansluiting. Natuurlijk willen we onze dienstverlening altijd verbeteren dus wellicht een mooi puntje om mee te nemen voor de toekomst, de mogelijkheid accounts op te splitsen.

Groetjes Maurice
Hi Maurice, bedankt voor je respons. Dan is het even niet anders op dit moment. Enerzijds kan ik dan idd het verbruik in de gaten houden, anderzijds kan mijn zoon nu niet de Tele2 app gebruiken tenzij ik mijn wachtwoord deel. Het is nu even niet anders, idd wel mooi puntje voor de toekomst.

gr, Michel
Badge +4
Ja dat is het zeker! Een optie is de MijnTele2 app gebruiken en ingelogd blijven (afhankelijk van welk besturingssysteem je hebt). Zodoende kan je zoon wel de gegevens inzien zonder het wachtwoord te weten.
Welke telefoon gebruikt je zoon?
Reputatie 7
Badge +5
Helaas is het vooralsnog niet mogelijk deze te scheiden.
Elk nummer heeft toch (verplicht) zijn eigen MijnTele2 met een uniek @mailadres. ?
Badge +4
Helaas is het vooralsnog niet mogelijk deze te scheiden.
Elk nummer heeft toch (verplicht) zijn eigen MijnTele2 met een uniek @mailadres. ?

Ik snap zeker de verwarring, dat geldt voor de meeste accounts. Het komt dus ook voor dat klanten meerdere aansluitingen hadden onder 1 accountnummer en deze in zijn geheel overgezet konden worden naar het nieuwe systeem. De zijn wel samengevoegd.

Wanneer je dus in het nieuwe systeem onder 1 klantnummer meerdere aansluitingen hebt is het goed mogelijk dat er 1 MijnTele2 account zal zijn voor deze aansluitingen (kan je het nog volgen? :D).