Specificatie facturen bad gateway

  • 28 January 2021
  • 10 reacties
  • 327 x bekeken

Goedendag,

 

ik wil van het afgelopen jaar de specificaties van mijn gebruikte data bekijken. Ik zie dat dat sinds dit jaar standaard in de factuur staat maar in de oudere facturen moet je op ‘Je factuurdetails’ klikken. Ik krijg dan zowel op mijn telefoon als op mijn computer de melding ‘502 bad gateway’. Wat gaat hier mis en weet iemand wat ik eraan kan doen?

 

edwin 


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 7

Ja, sinds de migratie staat de specificatie op de factuur zelf. In het oude systeem kon je de specificaties apart downloaden. Dit was voor klanten mogelijk zolang ze nog in het oude systeem zaten. https://www.tele2.nl/bijnazover
Als je de specificaties niet tijdig hebt opgeslagen dan kan alleen de klantenservice deze op verzoek nog nasturen.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Edwinweekend,
Welkom op de community! Ik ga je meteen helpen met jouw facturen.

Het klopt helemaal wat Pipo aangeeft in zijn reactie, het heeft inderdaad te maken met het overzetten naar het nieuwe netwerk. Ik kan natuurlijk jouw oude facturen opvragen, geen probleem! Je wilt de specificaties van jouw gebruikte data bekijken, wat wil je precies inzien en van welke periode? 

Ik hoor graag van je! 

Beste Cas, als je dat wilt doen graag! Ik ben op zoek naar de gebruikte hoeveelheid data van 2020. 
 

Alvast bedankt! 
Edwin

Beste @Cas van Tele2 , was het toevallig al gelukt met de facturen? 
 

Groeten Edwin 

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Edwin,

Ik heb een verzoek uitgezet bij mijn collega’s, meteen een herinnering gestuurd zojuist.

Laat je mij weten of je het hebt ontvangen?

Beste @Cas van Tele2 ,

 

ik heb nog steeds niks gekregen.. gaat er iets mis? 
 

groetjes Edwin 

Beste @Cas van Tele2 

 

Ik ben intussen een maand via de community aan het proberen te achterhalen wat mijn gebruikte data is van 2020 dus ik dacht ik probeer Tele2 even te bellen, echter zijn er op maandagochtend al 31 wachtenden voor me. De link naar het contactformulier op de site werkt helaas niet. Zijn er andere mogelijkheden dit te doen? Ik zou het nu wel graag willen hebben. 
 

Groeten,

edwin 

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Edwinweekend,

Die facturen hadden al bij jou moeten zijn, mijn excuses voor het ongemak. Het is erg druk bij de klantenservice op dit moment. Ik ga hier nog een keer achteraan! Even dubbelchecken: het e-mailadres dat in jouw Communityprofiel staat is de juiste toch?

Beste @Cas van Tele2 , ik kan mijn email adres even niet vinden in mijn profiel. Het eindigt op @gmail.com

Reputatie 6
Badge +2

Ik heb je even een PB gestuurd om het te controleren!